September 17, 2001
EDIT: Fungerade att inte att posta tidigare i natt/kväll... så testade bara nu, och visst fungerade det :D!
Kan ju alltid börja med att fråga om nån vet vilken artist/låt det är som spelas i de nya Coca-Cola reklamen på TV... låter något i stil med... *börjar sjunga, alldeles förskräckligt: " ... and we really don't give a damn... we are the... "*
July 13, 2002
sibbor wrote: EDIT: Fungerade att inte att posta tidigare i natt/kväll... så testade bara nu, och visst fungerade det :D!
Kan ju alltid börja med att fråga om nån vet vilken artist/låt det är som spelas i de nya Coca-Cola reklamen på TV... låter något i stil med... *börjar sjunga, alldeles förskräckligt: " ... and we really don't give a damn... we are the... "*
Sök på något nerladdnings program efter coca cola reklam musik eller nått sånt... det brukar fungera, då lär du ju hitta namnet på va den egentligen heter
May 10, 2002
kan vara antingen Andreas Johnson, svensken alltså, vilket är helt möjligt, inget jag är säker på, iaf han har en låt som heter The Pretty Ones, annars så har vi Danny Deane, Low och Festerbilt.. hade AUDIOGALAXY varit igång hade du kunnat ladda ner och kolla för dom finns där, men inte på kazaa.. så aja du kan ju kolla upp Andreas Johnson, nån du känner lär ju ha hans skiva
September 17, 2001
abishai wrote: kan vara antingen Andreas Johnson, svensken alltså, vilket är helt möjligt, inget jag är säker på, iaf han har en låt som heter The Pretty Ones, annars så har vi Danny Deane, Low och Festerbilt.. hade AUDIOGALAXY varit igång hade du kunnat ladda ner och kolla för dom finns där, men inte på kazaa.. så aja du kan ju kolla upp Andreas Johnson, nån du känner lär ju ha hans skiva
Klart att jag känner flera som har den skivan ;)... Har kollat upp en massa av hans låter, för det e ju liksom hans röst på TV:n... bara att jag inte hittat rätt titel på skivfodralen 😀
May 10, 2002
har du hittat låten? så du vet heter cd:n Deadly Happy om du inte visste det 🙂 ett lätt sätt att hitta namn på nån låt lr artist är att gå upp på AG och söka efter namnet på låten lr artisten om man vet något av dessa, och det inte finns nånsannanstans så.. typ jag sökte efter pretty ones och hittade flera och så fann jag andreas johnson som jag vet är svensk så lätt det kan bli 🙂
2 Guest(s)