January 17, 2002
Death On Wings wrote: Vi alla har väll läst om Colics vilda diskusioner om hårväxt, hittade då denna som jag tycker passa colic perfekt på alla sätt, Hårfärgen är densamma och ja det är ju manligt med hår.
[Image Can Not Be Found]
Eyy, hur hittade du syrran? :bgrin:
EDIT: Hon påminner om Sigourny weaver blandad med en radikalfeminist
January 17, 2002
MoparPower Och DoW wrote: Läser du hans inlägg? Det slutade jag med för länge sen.
-----------------------------------------
Vi alla har väll läst om Colics vilda diskusioner om hårväxt, hittade då denna som jag tycker passa colic perfekt på alla sätt, Hårfärgen är densamma och ja det är ju manligt med hår.
[Image Can Not Be Found]
March 11, 2003
Varför gnäller ni om flickebarnet? Hon ser ju rätt trevlig ut. Hur många av er som gnäller kan posta bilder på snyggare flickvänner? Om inte, så varför beklaga sig över tösens utseende? Hade hon bara gjort sig av med den där äckliga grejen i underläppen, så hade jag kunnat raka armhålorna på henne. Och hon hade säkert varit en trevlig bekantskap i vinterkylan.:)
December 15, 2003
denstore wrote: Varför gnäller ni om flickebarnet? Hon ser ju rätt trevlig ut. Hur många av er som gnäller kan posta bilder på snyggare flickvänner? Om inte, så varför beklaga sig över tösens utseende? Hade hon bara gjort sig av med den där äckliga grejen i underläppen, så hade jag kunnat raka armhålorna på henne. Och hon hade säkert varit en trevlig bekantskap i vinterkylan.:)
Håller nästan med där, väck med piercingen fast håret i armhålorna kan vara kvar, stör mig inte ett dugg. (Fast det är ju klart, jag rakar ju inte min egen bröstkorg så det kanske är därför jag inte blir störd 😉 )
EDIT: Läste nu vad jag postat, denstore : nu får du inte tro att jag insinuerar något med att du rakar bröstkorgen, personligen tror jag inte du gör det utan jag tänkte mer på vissa yngres kommentarer ovan som jag misstänker far fram med hyveln på sig själva.
3 Guest(s)