March 11, 2003
Ingen har väl påstått att det är snyggt med hårigt bröst på tjejer? Saken är väl att många smågrabbara är så fixerade vid rakade brudar. Varför? Fan, träffar man på en tjej med helrakat fjas, så blir man väl inte så himla mycket gladare eller ledsnare för det. Det är väl inte håret som har någon betydelse.
Sen att folk gnäller över den tjejens utseende, gör mig nästan full i skratt. Hur många av er dator-don-juaner har snyggare flickvänner? Om ni har några alls? Den där tjejen såg mer än normaltrevlig ut, och vem av er känner henne, så att man kan säga vidrig tjej eller liknande? Skärpning, småpojkar.
September 28, 2003
denstore: när en tjej är rakad är det aningen mysigare att använda tungan om du förstår vad jag menar? visst hon kan väl ha en landingstrip som är lite sexig men det behöver inte vara som ett snår därnere..
och jag har haft mycket sexigare tjejer än henne (imho), just nu har jag ingen för att jag tycker det är rätt jobbigt att dalta med dem (kan ju vara rätt mysigt också), men för mej just nu så passar det bättre med "kk" eller "ons" då och då...
god jul
March 11, 2003
fastbullit wrote:
just nu har jag ingen för att jag tycker det är rätt jobbigt att dalta med dem (kan ju vara rätt mysigt också), men för mej just nu så passar det bättre med "kk" eller "ons" då och då...god jul
Hör man hört den några gånger under åren eller?:D
-"Ja har ingen just nu, men det är bara för att jag vill ha tid för mig själv...." :)R
March 11, 2003
Hugge wrote: [quote=denstore]Hur många av er dator-don-juaner har snyggare flickvänner?
Jag vet en som har ... 8)
Det vet jag också. Men det betyder inte att jag sitter och kallar brudar för fula på forum, när de inte är det. Utan minsta tvivel skulle jag tro att merparten av den här finniga tonårssamlingen skulle vara mer än lagom lyckliga om de kunde hitta någon stackars vilsekommen tösabid överhuvudtaget. Då känns det rätt patetiskt när det så fort det kommer upp en tråd med någon tjej i, så sitter halva forumet och kritiserar hennes utseende, precis som att de har ett jäkla harem med tjejer som inte vill annat än att ha sex med finniga datornördar.:)
Nu kommer jag att slänga till med något som kan vara den värsta klyshan i världshistorien, men det finns viktigare saker än utseende.:)
September 28, 2002
February 4, 2003
Denstore has spooken 😛
Jo visst är hon ganska "snygg i övrigt". Men helt allvarligt, klart det finns många av oss som inte har tjej av en eller annan anledning. Alltså något fast förhållande. Men jag och många andra här inne daltar nog med någon tös då och då ändå.
Och då tar man inte en tjej som medvetet har hår under armarna för att hon är femist. För det är det jag antar att hon gör, inte för att hon tycker det är snyggt eller fräsht, eller är allmänt lat som många av oss grabbar.
Hon poserar i en ställning och visar håret allmänt öppet för att riktigt visa vad hon står för. Och sånt orkar jag inte med, för då vet man hur hon kommer vara sen....... feminist!! usch.
En annnan sak om hon inte verkligen ville utstråla sina håriga armar. Det gör knappast ens pojkar. En kille går inte runt och visar sin finne som han vet att alla andra tycker är något "märkvärdigt".
Ähh. Tror du förstår vad jag menar.
Sen kan jag i ärlighetens namn säga att jag inte tycker att hon var så särskillt söt ändå. Vet inte varför, men det är bara "något". Svårt för rödhåriga 😛
God jul på er.
March 11, 2003
Shit, jag är imponerad. Alla här på forumet verkar kunna välja och vraka bland alla brudar som finns. Visst är smaken olika, men att kvalisorten bland flickvänner på detta forumet når så högt, det är verkligen något unikt. Synd om folk i allmänhet att de måste konkurrera med något så oemotståndligt som grabbar intresserade av datorer. För som alla vet, så är det ju den mest attraktiva och eftertraktade gruppen av unga män i dagens samhälle....
davidhellmyrs: Nej, hon behöver inte vara feminist för att hon har hår under armarna. Vissa tjejer tycker helt enkelt inte det är särskilt skönt med stubb i armhålan. Och inte behöver det vara ofräsht heller. Hygien har väldigt lite med hårväxt att göra.
January 21, 2004
denstore wrote:
Det vet jag också. Men det betyder inte att jag sitter och kallar brudar för fula på forum, när de inte är det. Utan minsta tvivel skulle jag tro att merparten av den här finniga tonårssamlingen skulle vara mer än lagom lyckliga om de kunde hitta någon stackars vilsekommen tösabid överhuvudtaget. Då känns det rätt patetiskt när det så fort det kommer upp en tråd med någon tjej i, så sitter halva forumet och kritiserar hennes utseende, precis som att de har ett jäkla harem med tjejer som inte vill annat än att ha sex med finniga datornördar.:)
Nu kommer jag att slänga till med något som kan vara den värsta klyshan i världshistorien, men det finns viktigare saker än utseende.:)
Ibland tar du bara orden ur munnen på mig..
f.ö lågt att säga att hon på bilden var ful :/ hon var väl jättesöt.. men som andra sagt, just den där posen gör henne inte rätt
February 4, 2003
Denstore: Jag har aldrig sagt att hon är ful. Dock har jag sagt att det inte är något jag personligen hade kunnat tänka mig.
Bara för att du hade kunnat tänka dig det, så betyder det väl inte att alla andra kan göra det? Alla har sina egna krav?
Dessutom ser man på bilden att hon verkligen vill UNDERSTRYKA att hon har hår under armarna. Det märker väl till och med du. Och hårväxt under armarna är OFRÄSHT oavsett om det är en kille eller tjej. Ytterst svårt att hålla rent jämnt. Men kvinnor är tillochmed noggranare än männ, och därmed blir det lite "udda" att se en tjej som försöker UNDERSTRYKA att hon har hår under armarna. Vilket till stor sannolikhet gör det till att hon vill understryka att hon inte gör "som resten av samhället vill", utan vad hon själv vill. För jag tror knappast att hon tycker det är särskillt fräsht själv.
Och visst kan det hända att hon har det för att hon tycker det är snyggt, sexigt, fräsht eller är allmänt lat (som många av oss grabbar). Men hon STOLTSERAR och POSERAR sin hårväxt. Det är något som många andra inte gör. Och om hon tycker det är sexigt så är det väl bra för karlar som dej, men inte för såna som mig.
Inte en manliga hårmodeller brukar ha sån där "äcklig hårväxt". Just eftersom det är OFRÄSHT, ingenting man stoltserar med.
http://www.smh.com.au/ffxImage.....ngberg.jpg
Är en typ av hårväxt som är "hygiensikt kontrollerad". Alltså inte växer som en buske utan inom kontroll och inom ramen för vad jag anser som hygien. Och det behöver inte betyda att du tycker det är ohyggiensiskt utan. Men jag får tycka vad sjuttsan jag vill, utan att det ska behöva ifrågasättas.
Detta med utseende och vad man betraktar som snyggt är väl individuellt. Och jag får väl tycka att det är mindre snyggt och ha för mycket hår under armarna på en tjej om jag vill?`
Jag ifrågasätter inte dig. Men du ifrågasätter oss som tycker det är "äckligt"?
Låt oss tycka vad vi tycker.
Du kanske tänder på hår under armarna. Det gör inte jag. Och jag hoppas att jag kan få vara som jag är. Likaväl som du kan få tända på vem du vill.
Ingen person förutom en själv kan sätta upp listor vad som är HYGIENISNISK och inte HYGIENSIKT. Det är indivuellt. Sen vad det står i Aftonbladet Hälsa som du kanske läser är skitsamma eftersom jag tycker det är OHYGIENSISKT och ÄCKLIGT personligen. Efter min egen kravlista.
Dessutom finns det ganska många tjejer som är betydligt trevligare än henne. Återigen det har med personlig smak att göra. Jag tar hellre en aningen mulligare tjej som inte är rödhårig, har piercing och inte har en massa hår under armarna. Rödhåringen på bilden är inte min typ helt enkelt. Likaså säkert många tjejer inte är din typ (som andra av oss anser vara snygga). Och du är väl också datanörd? Eller?
June 23, 2002
davidhellmyrs wrote: Denstore: Jag har aldrig sagt att hon är ful. Dock har jag sagt att det inte är något jag personligen hade kunnat tänka mig.
Bara för att du hade kunnat tänka dig det, så betyder det väl inte att alla andra kan göra det? Alla har sina egna krav?
Dessutom ser man på bilden att hon verkligen vill UNDERSTRYKA att hon har hår under armarna. Det märker väl till och med du. Och hårväxt under armarna är OFRÄSHT oavsett om det är en kille eller tjej. Ytterst svårt att hålla rent jämnt. Men kvinnor är tillochmed noggranare än männ, och därmed blir det lite "udda" att se en tjej som försöker UNDERSTRYKA att hon har hår under armarna. Vilket till stor sannolikhet gör det till att hon vill understryka att hon inte gör "som resten av samhället vill", utan vad hon själv vill. För jag tror knappast att hon tycker det är särskillt fräsht själv.
Och visst kan det hända att hon har det för att hon tycker det är snyggt, sexigt, fräsht eller är allmänt lat (som många av oss grabbar). Men hon STOLTSERAR och POSERAR sin hårväxt. Det är något som många andra inte gör.
Inte en manliga hårmodeller brukar ha sån där "äcklig hårväxt". Just eftersom det är OFRÄSHT, ingenting man stoltserar med.
Är en typ av hårväxt som är "hygiensikt kontrollerad". Alltså inte växer som en buske utan inom kontroll och inom ramen för vad jag anser som hygien. Och det behöver inte betyda att du tycker det är ohyggiensiskt utan. Men jag får tycka vad sjuttsan jag vill, utan att det ska behöva ifrågasättas.Detta med utseende och vad man betraktar som snyggt är väl individuellt. Och jag får väl tycka att det är mindre snyggt och ha för mycket hår under armarna på en tjej om jag vill?`
Du kanske tänder på hår under armarna. Det gör inte jag. Och jag hoppas att jag kan få vara som jag är. Likaväl som du kan få tända på vem du vill.
Det bästa jag läst idag!
Bra inlägg! Håller fullständigt med dig.
Förresten när jag sa "skabbig tjej" in nåt inlägg tidigare så var det pga håret och jag tycker precis som davidhellmyrs. Hon är väl inte ful men som sagt hon faller inte mig i smaken. Finns många andra sötare då enligt mig.
September 28, 2003
davidhellmyrs wrote: Denstore: Jag har aldrig sagt att hon är ful. Dock har jag sagt att det inte är något jag personligen hade kunnat tänka mig.
Och visst kan det hända att hon har det för att hon tycker det är snyggt, sexigt, fräsht eller är allmänt lat (som många av oss grabbar). Men hon STOLTSERAR och POSERAR sin hårväxt. Det är något som många andra inte gör. Och om hon tycker det är sexigt så är det väl bra för karlar som dej, men inte för såna som mig.
Är en typ av hårväxt som är "hygiensikt kontrollerad". Alltså inte växer som en buske utan inom kontroll och inom ramen för vad jag anser som hygien. Och det behöver inte betyda att du tycker det är ohyggiensiskt utan. Men jag får tycka vad sjuttsan jag vill, utan att det ska behöva ifrågasättas.Detta med utseende och vad man betraktar som snyggt är väl individuellt. Och jag får väl tycka att det är mindre snyggt och ha för mycket hår under armarna på en tjej om jag vill?`
väldigt bra inlägg david
1 Guest(s)