February 4, 2003
Calister. Det roligaste med mig är att jag försökt förklara vart jag står 10 gånger, men varje gång jag försökte avsluta det så kommer det bara mer och mer "happy talking". Ett inlägg som gör det omöjligt att bara "titta på".
Hoppas att Denstore eller någon annan moderator stänger tråden, då vi är långt ute och seglar utanför vad tråden är skapad för.
Jag försöker förklara noggranare och noggranare varje gång, och jag har redan bett om ursäkt för tidigare inlägg (som skrevs klantigt och inte borde ha skrivits). Och jag har skrivit i PUNKTFORM vad jag tycker. Ändå tar Denstore upp vad jag sa på sidan två av tråden.
Dessutom att Denstore (som även är moderator) låtit denna tråden både spåra ur och själv också bidragit till det genom att trissa upp är trist. Han låste inte en tråd som han i ett tidigt skede insåg skulle spåra ut. Och gissa varför? Jo han gillar att debattera, på samma sätt som jag gör.
Jag förstår inte varför Denstore alltid ska överdriva allting. "Denna skeva bild som finns i samhället", "Dagens snedvridna ungdom", "Dagens korkade samhälle" och liknande kommentarer. Det är just dessa kommentarer som jag HATAR. Fullkommligt HATAR. För jag tror inte det ÄR SÅ IDAG, jag tror alltid folk har varit medveten om hur de ser ut och diskuterat det. Tror även Denstore diskuterade tjejer när han var liten. Tror även Denstore gjorde hyss när han var liten, och så vidare.
Vi diskuterar inte en person som finns I forumet (som kan ta illa upp) utan vi diskuterar en poser-bild som VEM SOM HELST kan ha ställt upp på MEDVETET. Den är gjord för att pratas om. En fotograf har tagit den.
Inte en jävel i forumet har sagt att man MÅSTE ha stora bröst, stora fylliga läppar, se ut som en fotomodell, inte ha piercing, inte får ha hår under armarna. Dock har personer SAGT att det är deras egna PERSONLIGA krav. Detta har även Denstore sagt. Förstår inte vart f-n skillnaden ligger. Han har själv för guds skull sagt att han inte finner tjejen attraktiv om hon inte rakar sig och tar bort piecingen?
Han säger att "vi har gått off-topic". När han var FÖRE mig och gå off-topic. Ja, okej, mitt fel också. Men så även hans!
Han säger att han blir irriterad av våra kommentarer. Ändå var han en av de första som sa "om man rakar av henne håret och tar bort pierincen" så är hon helt okej. Alltså TYCKER han inte att hon ÄR okej, som den hon ÄR. Vart är skillnaden?
Han blir irriterad för att vi tycker det är okej att ha dessa åsikter? När han själv har dessa åsikter och uttrycker dem?
Ähh svårt och förklara.
Skippar vidare snack i denna tråd. Kort sagt jag håller med Denstore nu, jag har ändrat på mig. Jag ställer mig i ledet som applåderar. :bgrin:
Lås tråden nu Denstore. Den har nog gjort sitt. Tror många mer än mig håller med om den punkten i alla fall.
January 12, 2004
davidhellmyrs wrote: Jag förstår inte varför Denstore alltid ska överdriva allting. "Denna skeva bild som finns i samhället", "Dagens snedvridna ungdom", "Dagens korkade samhälle" och liknande kommentarer. Det är just dessa kommentarer som jag HATAR. Fullkommligt HATAR. För jag tror inte det ÄR SÅ IDAG, jag tror alltid folk har varit medveten om hur de ser ut och diskuterat det. Tror även Denstore diskuterade tjejer när han var liten. Tror även Denstore gjorde hyss när han var liten, och så vidare.
Vi diskuterar inte en person som finns I forumet (som kan ta illa upp) utan vi diskuterar en poser-bild som VEM SOM HELST kan ha ställt upp på MEDVETET. Den är gjord för att pratas om. En fotograf har tagit den.
Inte en j**el i forumet har sagt att man MÅSTE ha stora bröst, stora fylliga läppar, se ut som en fotomodell, inte ha piercing, inte får ha hår under armarna. Dock har personer SAGT att det är deras egna PERSONLIGA krav. Detta har även Denstore sagt. Förstår inte vart f-n skillnaden ligger. Han har själv för guds skull sagt att han inte finner tjejen attraktiv om hon inte rakar sig och tar bort piecingen?
.
Den store överdriver inte, det är en snedvriden syn som pådylas ungdomar dagligen via media och modevärlden.
Det är många som tror att man ska se ut på det sättet, men det är inte många som vill se ut så, eller ha en partner som ser ut så.
Media och modevärlden föder en anorektiker eller bulemiker varje dag tack vare det dom producerar.
Även om bilen inte föreställer någon här personligen, så kan det finnas någon som är snarlik.
Har du tänkt på det?
February 4, 2003
Obelix. Ajaj, förra skulle vara min sista tråd. Men oj vad som hände :p
Snedvriden syn? Min bild att man ska vara rakad under armarna har NOLL med media eller modevärlden att göra, snälla tro mig.
Min bild om att man ska vara rakad under armarna har med att göra att jag finner det MINDRE LOCKANDE i och med att jag som jag tidigare har sagt har en morfar som har haft det (kommer ihåg det sen jag var liten). Och jag kommer ihåg att det kunde LUKTA välddigt illa. Vissa saker registreras omedvetet i hjärnan, som en slags fobi. Som är väldigt svår att få bort, ens med fakta.
Om någon här inne tog illa upp så ber jag ÅTERIGEN om ursäkt, vilket jag många gånger har gjort. Men samtidigt vet jag inte riktigt vad jag ska be om ursäkt för.
Jag tror knappast att alla människor går runt och förväntar sig att 100% av befolkningen ska finna dem attraktiva? Om man gör det så är JU det ett problem allvarligt talat. Jag har inte sagt att de är OATTRAKTIVA, men det kanske är samma sak?!?
Oattraktiva är för mig när man finner någon äcklig, avskyvärd. Jag finner inte tjejen på bilden som "oattraktiv". Men inte heller attraktiv. Hon ligger någonstans mitt-i-mellan. Något som inte jag hade kunnat tänka mig på grund av "min rädsla för hår under armarna" (vilket såhär låter fåntigt...).
Ähh väldigt svårt och förklara.
Förstår dock inte skillnaden riktigt än, vad som skiljer en person som vill ändra på en annan och den person som rakt ut säger vad han tycker?
För ofta tror jag att det är bättre att säga rakt ut, än att säga "om du gör såhär och såhär, och blir en annan än vad du egentligen är så är du okej".
Men visst förstår jag din mening. Och jag ber som sagt om ursäkt om någon tog illa upp (även om jag finner den chansen väldigt väldigt liten i och med att det är mest killar här...)
March 11, 2003
davidhellmyrs wrote:
Jag förstår inte varför Denstore alltid ska överdriva allting. "Denna skeva bild som finns i samhället", "Dagens snedvridna ungdom", "Dagens korkade samhälle" och liknande kommentarer. Det är just dessa kommentarer som jag HATAR. Fullkommligt HATAR. För jag tror inte det ÄR SÅ IDAG, jag tror alltid folk har varit medveten om hur de ser ut och diskuterat det. Tror även Denstore diskuterade tjejer när han var liten. Tror även Denstore gjorde hyss när han var liten, och så vidare.
Det är visst här som skon klämmer. Som vanligt kan du inte acceptera att det finns skillnader i den kulturen som tillhör dagen, och den som fanns i gårdagen. Men du kanske skulle fråga dig själv vem av oss som har mest
möjlighet att avgöra det? Du som bara har upplevt den ena, eller jag som har upplevt båda? Men det kommer du nog inte att förstå än på en tio femton år.
Men egentligen tror jag att det du hatar mest är att det är någon som säger att det inte är så enkelt som du vill tro. Att det faktiskt finns saker som går att skylla på bristande moral och egoism hos yngre personer. Om det beror på dålig uppfostran eller bara en allmän samhällsförändring är kanske mindre väsentligt. Det som är ett faktum är att det är en allt hårdare miljö för folk att leva i, och att det inte minst beror på att de yngre generationerna faktiskt har helt andra värderingar än de äldre.
Och ja, det är stor skillnad. Utseendefixeringen är ett faktum. Jag tror ingen vettig människa nekar till att den finns och är starkare idag än någonsin. När småbarn vill klä sig sexigt, och fullt friska, unga människor plastikopererar sig, då är det något som är fel.
Det är inte bara det som är skillnaden i samhället. Vi har diskuterat detta förut, och vi behöver inte göra det igen. Men att slå dövörat till, och vägra tro att saker och ting kan ha blivit sämre kan visa sig förödande. Helt plötsligt kommer vissa av er att inse att det inte var så förbannat viktigt hur ni eller någon annan såg ut. Synd bara om ni redan har skadat er själva eller någon annan innan ni kommer till insikt.
Jag har redan förklarat vad som är skillnaden på det jag sade. Det är bara att läsa igenom tråden. Förklaringen har jag givit i ett tidigare inlägg.
Och när det kommer till att låsa den, så finner jag ingen anledning att göra det nu. Varför? Den tillför mer av intresse nu, än när den startades. Om folk tycker den är tråkig, ja då är det bara att låta bli att läsa i den. Att folk skall hålla på att göra inlägg om att tråden skall låsas eller är tråkig är nästan lika fånigt meningslöst som det var att kommentera tjejens utseende.
Om man inte gillade henne, varför skriva det? Ingen frågade. Gör ni det när ni träffar någon på stan? "Hej, fan vad du är ful och ofräsch."
Om man inte gillar tråden, varför skriva det? Om några sitter och diskuterar vädret, brukar ni gå fram och säga, "Hej, fasen vad allt ni pratar om är trist och ointressant". Om ni gör det styrker ni verkligen mina misstankar om att det råder en akut brist på uppfostran.
June 3, 2001
denstore wrote: Jag gillar t.ex. inte piercing.
Inte jag heller.
Jag tycker att det är så jäfla osexigt så det finns inte. 🙁
Endå ska 8/10 qvinns ha det i naveln. Blä!
Å ännu värre när det den sitter i närheten av hallongrottan. :spy:
denstore wrote: Jag gillar att se min tjej svettas mellan brösten i vissa situationer. Och ve och fasa, jag gillar t.o.m. att slicka bort den, i samma sitationer.
"-I know exactly what you mean." *Morpheus röst*
June 5, 2004
MrWeizel wrote: [quote=azN-][quote=Quarzi]Ärligt.. kan inte ni två bara hålla kä**en och låta denna tråd dö ut??
Konstigt nog var det det bästa som någon har skrivit i denna tråd...
Vadå, blev det jobbigt med så mycket text?
Usch, vettiga saker har skrivits, vilken kontrast till Kalle Anka Pocket. Förstår att det är jobbigt att läsa.
Allvarligt talat, läs det som skrivits, diskussioner är inte bara tröttsamma...
Allvarligt talat, nu måste jag få försvara mitt inlägg :arg:
Det här är ett diskutionsforum ja, men nu det är 2 personer som "diskuterar" om hur dom tycker att en tjej ska se ut(eller vafan dom har kommit in på nu). Då tycker jag att dom kan ta det på telefon eller liknande o tjäna massa tid på det,för det är ändå bara ett gräl mellan dessa 2 personer.
Så om en vettig saks har skrivits i denna tråd har den även skrivits ungefär en gång på inlägg dom har gjort, så det står ändå bara massa skit som man redan har läst.
Jag trodde att jag var på sidan 2 igen,när jag var på 3 eller något för alla inlägg är likadana.
Och sen det där med kalle anka: Ja, jag blir mer road av att läsa kalle anka pocket än att behöva se 1 sida långa inlägg där ena personen (Smurfen) försöker förklara sig på ett sätt så inte den andra (denstore) kan hitta något litet ord som han sedan kan hacka på...
menmen du tycker som du vill och jag som jag vill...
//Rickard
February 4, 2003
Avslutar tråden härmed.
Azn- har fullständigt rätt. Men jag tänkler försvara mig en sista gång.
Förstår inte trådens propotioner. Jag ville diskutera något så enkelt som tjejen på bilden (detta ville jag göra med mitt första inlägg, som sedan ifrågasattes och blev till något mycket större) och det har blivit till väldiga propotioner där vi diskuterar världsfred. Nej, skojjar, men i alla fall så diskuterar vi "skönhetsfixering" (vilket jag inte vetat att vi diskuterat förräns Denstore's sista inlägg i princip)
Visst, tycker jag också att skönhetsfixering är ett problem. När vissa tjejer kliver upp klockan 5 på morgonen för att fixa sig till skolan vid 8. Eller när småbarn vill ha korta kjolar som Britney Spears. Och liknande. Men jag tror inte heller att någon här inne har sagt att SKÖNHETSFIXERING inte är ett problem.
Jag anser det inte vara skönhetsfixering att ha enklare krav på vissa saker. Jag tvinvar inte heller någon att se ut si eller så. Alla får se ut fullständigt som de själva vill.
Vad är det för skillnad att anse att man ska raka ansiktet och anse att man ska raka underarmarna? Det är ett personligt krav som inte behöver få sådana enorma propotioner att "utsendefixering" ska diskuteras.
Samhället utvecklas och så även våra krav. Väldigt synd om inte utseendet också hade förändrats. Dock har Denstore rätt i att problemet är stort när det sjunker ner i åldrarna och det är "marknaden" som styr (alltså kommersiela krafter). Jag har dock bara pratat om "hår under armarna", hoppas inte det är ett så högt ställt krav, från min sida.
January 21, 2004
davidhellmyrs wrote:
Samhället utvecklas och så även våra krav. Väldigt synd om inte utseendet också hade förändrats. Dock har Denstore rätt i att problemet är stort när det sjunker ner i åldrarna och det är "marknaden" som styr (alltså kommersiela krafter). Jag har dock bara pratat om "hår under armarna", hoppas inte det är ett så högt ställt krav, från min sida.
Sa du inte förut att vidare man rakar sig under armarna eller inte, INTE har med media och trycket från samhället att göra?
Och vad är egentligen ett högt ställt krav för dig?
Jag tycker att det verkar som att du nu försvarar något du inte ens vet vad det är. du har pratat bort dig helt med en massa snack.
Om det gick, skulle jag önska att du (och en hel drös andra) fick prova på att vara en tjej i tonåren med sina inre problem PLUS alla yttre.
Det skulle vara roligt att se hur dina åsikter plötsligt ändras, för det tror jag att de skulle.
March 21, 2003
Fia.B wrote: [quote=davidhellmyrs]
Sa du inte förut att vidare man rakar sig under armarna eller inte, INTE har med media och trycket från samhället att göra?
Jag tycker att det verkar som att du nu försvarar något du inte ens vet vad det är. du har pratat bort dig helt med en massa snack.
Om det gick, skulle jag önska att du (och en hel drös andra) fick prova på att vara en tjej i tonåren med sina inre problem PLUS alla yttre.
Det skulle vara roligt att se hur dina åsikter plötsligt ändras, för det tror jag att de skulle.
Jo lätt att man skulle vilja testa 😛 så kan du fixa det så är det helt okej med mej 8)
December 31, 2001
Fia.B wrote: [quote=davidhellmyrs]
Ja det är fruktansvärt synd om dem ja, livet blir inte bättre än vad man gör det till.
December 15, 2002
Inte lätt att reda ut allt som skrivits i den här tråden längre, men davidhellmyrs vågar i alla fall diskutera med denstore...till skillnad från en rad andra "rövslickare". Jag måste nog säga att han skrivit en rad bra saker också, även om det verkar vara en majoritet anhängare för den "andra sidan". Man kan skönja en hel del dubbelmoral från båda läger måste jag dock säga. Tycker ni borde vara lite mer principfasta helt enkelt.
Jag tänker inte själv kasta mig in i den här debatten. Tror att det mesta redan sagts, och tydligen är det ändå ingen som tar sig tid att läsa den andras inlägg. Antar att folk är för upptagna med att fundera på sitt egna svar istället......
June 23, 2002
ManicBlue wrote: Inte lätt att reda ut allt som skrivits i den här tråden längre, men davidhellmyrs vågar i alla fall diskutera med denstore...till skillnad från en rad andra "rövslickare". Jag måste nog säga att han skrivit en rad bra saker också, även om det verkar vara en majoritet anhängare för den "andra sidan". Man kan skönja en hel del dubbelmoral från båda läger måste jag dock säga. Tycker ni borde vara lite mer principfasta helt enkelt.
Jag tänker inte själv kasta mig in i den här debatten. Tror att det mesta redan sagts, och tydligen är det ändå ingen som tar sig tid att läsa den andras inlägg. Antar att folk är för upptagna med att fundera på sitt egna svar istället......
Absolut. Han är väldigt bra på att diskutera, inget snack om saken.
All heder åt david. Håller med honom på det mesta också.
NH|SiBBoR wrote: :spy: davidhellmyrs
Det var ju ett sånt där "moget" inlägg.
March 11, 2003
davidhellmyrs wrote: Avslutar tråden härmed.
Det verkar ju ha blivit en vana för dig nu. Du försvarar dig en sista gång hela tiden ju. Problemet är väl egentligen att du bara försöker slingra dig, och undvika de punkter där du har klampat i klaveret. Du snackar om vattentäta inlägg. Hitintills läcker dina inlägg som såll i all logik. Du är den som gör den här diskussionen till något personligt, du slingrar dig, och säger att du inte vill vara off topic och att jag gör fel i att kritisera dina tidigare inlägg. Men varför fortsätter du då i samma spår? Kom igen, du har väl inte varit on topic ens från början? Du säger att du egentligen vill diskutera, och att det är därför du fortsätter, men samtidigt vill du bara göra det på dina egna villkor. Tyvärr David, så är det inte så det funkar här i världen. Ger man sig in i en diskussion, så är det på bådas villkor.
Varför inte ens försöka lyssna till någon annan? Jag accepterar att du tycker hår är äckligt, men jag accepterar inte att du säger att det är ett faktum att det är ohygieniskt och till på köpet en medveten provokation att ha hår i armhålorna. Det är bara löjligt att höra.
Visst, smaken är olika hos alla, men det betyder inte att det är OK att konstant göra den hörd.
Även om du inte kan tro att "gubbar" som jag har något att tillföra i frågor som denna, så kan du väl i alla fall lyssna lite på Fia. Jag misstänker att hon vet mer om hur det är att leva som kvinna i en värld av utseendefixering än vad du och jag någonsin kommer att förstå. Och det är just vad detta har handlat om redan från början. Jag reagerade på att folk började gnälla om utseendet på tjejen. Inget ammat. Att du sedan försökt få det till något annat är ditt problem.
June 5, 2004
Gå och lägg dig alltså, han skriver ju vad HAN personligen tycker och du (eller jag heller för den delen) behöver inte lägga sig i.
Tycker att om denstore och Smurfen vill "debattera" så kan dom få göra det,men andra behöver inte lägga sig i med ett så meningslöst inlägg som det du just skrev.
Ursäkta otrevlighet,men blir så irreterad bara
Ursäkta också för att jag skriver "Smurfen", men det är mycket lättare...
December 31, 2001
denstore wrote: [quote=davidhellmyrs]Avslutar tråden härmed.
Även om du inte kan tro att "gubbar" som jag har något att tillföra i frågor som denna, så kan du väl i alla fall lyssna lite på Fia. Jag misstänker att hon vet mer om hur det är att leva som kvinna i en värld av utseendefixering än vad du och jag någonsin kommer att förstå. Och det är just vad detta har handlat om redan från början. Jag reagerade på att folk började gnälla om utseendet på tjejen. Inget ammat. Att du sedan försökt få det till något annat är ditt problem.
Det är ju just det att folk har olika smak och tycker någon att hon inte är snygg så låt dem tycka det, du kan ju inte tvinga på folk dina åsikter om hur tjejer de blir atraherad av ser ut. Och det där gnället om utseendefixering är ju bara värdlöst, bryr man sig om skiten och vill se ut som britney spears så är väll det upp till var och en, varenda människa på denna fördömda plats har rätten att göra som de vill när de gäller utseende, vill de inte vara rakade och noppra ögonbrynen så är det väll bara att ge fan i det eller hur ? Finns säkerligen killar som tycker att det är snyggt med lite fritt växande hår men jag är aboslut inte en av dem och jag är inte utseendefixerad och bryr mig inte ett skit om sådant. Jag står för vad jag tycker är snyggt eller tilldragande hoss det motsatta könet inget annat. Vad resten av folket här inne tycker är upp till dem men inte en enda jävel kan få mig att ändra mig.
June 5, 2004
denstore wrote: [quote=davidhellmyrs]Avslutar tråden härmed.
Det verkar ju ha blivit en vana för dig nu. Du försvarar dig en sista gång hela tiden ju. Problemet är väl egentligen att du bara försöker slingra dig, och undvika de punkter där du har klampat i klaveret. Du snackar om vattentäta inlägg. Hitintills läcker dina inlägg som såll i all logik. Du är den som gör den här diskussionen till något personligt, du slingrar dig, och säger att du inte vill vara off topic och att jag gör fel i att kritisera dina tidigare inlägg. Men varför fortsätter du då i samma spår? Kom igen, du har väl inte varit on topic ens från början? Du säger att du egentligen vill diskutera, och att det är därför du fortsätter, men samtidigt vill du bara göra det på dina egna villkor. Tyvärr David, så är det inte så det funkar här i världen. Ger man sig in i en diskussion, så är det på bådas villkor.
Varför inte ens försöka lyssna till någon annan? Jag accepterar att du tycker hår är äckligt, men jag accepterar inte att du säger att det är ett faktum att det är ohygieniskt och till på köpet en medveten provokation att ha hår i armhålorna. Det är bara löjligt att höra.
Visst, smaken är olika hos alla, men det betyder inte att det är OK att konstant göra den hörd.
Ok här kommer den första inlägget som "Smurfen" skrev i denaa tråden vad jag kan se:
davidhellmyrs wrote: Denstore has spooken 😛
Jo visst är hon ganska "snygg i övrigt". Men helt allvarligt, klart det finns många av oss som inte har tjej av en eller annan anledning. Alltså något fast förhållande. Men jag och många andra här inne daltar nog med någon tös då och då ändå.
Och då tar man inte en tjej som medvetet har hår under armarna för att hon är femist. För det är det jag antar att hon gör, inte för att hon tycker det är snyggt eller fräsht, eller är allmänt lat som många av oss grabbar.
Hon poserar i en ställning och visar håret allmänt öppet för att riktigt visa vad hon står för. Och sånt orkar jag inte med, för då vet man hur hon kommer vara sen....... feminist!! usch.
En annnan sak om hon inte verkligen ville utstråla sina håriga armar. Det gör knappast ens pojkar. En kille går inte runt och visar sin finne som han vet att alla andra tycker är något "märkvärdigt".
Ähh. Tror du förstår vad jag menar.
Sen kan jag i ärlighetens namn säga att jag inte tycker att hon var så särskillt söt ändå. Vet inte varför, men det är bara "något". Svårt för rödhåriga 😛
God jul på er.
Vad är det som INTE är ontopic i det inlägget då?
September 17, 2001
macrus wrote: [quote=NH|SiBBoR]:spy: davidhellmyrs
Det är inget omoget alls i det. Det är en känsla, som visar hur sjukligt trött jag är på killen. Snubben har till vana att ge sig ut på för djupt vatten. Nu har han gjort det igen, och det gör att jag mår illa.
azN- wrote: Gå och lägg dig alltså, han skriver ju vad HAN personligen tycker och du (eller jag heller för den delen) behöver inte lägga sig i.
Tycker att om denstore och Smurfen vill "debattera" så kan dom få göra det,men andra behöver inte lägga sig i med ett så meningslöst inlägg som det du just skrev.
Gå och lägg dig själv. Jag lade mig inte i någonting öht. Du måste sett väldigt fel.
June 23, 2002
NH|SiBBoR wrote: [quote=macrus][quote=NH|SiBBoR]:spy: davidhellmyrs
Det är inget omoget alls i det. Det är en känsla, som visar hur sjukligt trött jag är på killen. Snubben har till vana att ge sig ut på för djupt vatten. Nu har han gjort det igen, och det gör att jag mår illa.
azN- wrote: Gå och lägg dig alltså, han skriver ju vad HAN personligen tycker och du (eller jag heller för den delen) behöver inte lägga sig i.
Gå och lägg dig själv. Jag lade mig inte i någonting öht. Du måste sett väldigt fel.
Han vågar iaf debattera och stå för sina åsikter. Även om det är svårt att debattera mot Denstore. Men han debetterar fortfarande för sina åsikter och jag tycker som honom. Var ska han inte ha rätt att säga vad han tycker och tänker?
December 15, 2002
macrus wrote: [quote=ManicBlue]Inte lätt att reda ut allt som skrivits i den här tråden längre, men davidhellmyrs vågar i alla fall diskutera med denstore...till skillnad från en rad andra "rövslickare". Jag måste nog säga att han skrivit en rad bra saker också, även om det verkar vara en majoritet anhängare för den "andra sidan". Man kan skönja en hel del dubbelmoral från båda läger måste jag dock säga. Tycker ni borde vara lite mer principfasta helt enkelt.
Absolut. Han är väldigt bra på att diskutera, inget snack om saken.
All heder åt david. Håller med honom på det mesta också.
jag håller också med david... Sen förstår jag faktiskt inte vad ni menar med en snedvriden syn på samhället?
Nu va det ju hår under armarna på tjejer som ni snackade om, och om jag inte är helt ute och cyklar så har kvinnor rakat sig under armarna ett jävla tag...
Så kom inte och säg att det är dagens ideal som har satt det att vara så, för det är det inte.
1 Guest(s)