January 20, 2002
Jo det är väl ungefär samma chans som att bbb går ner till 512kbit/s. Jag tror nog att vi comhemmare får vänja oss vid att ha ett av sveriges allra sämsta bredband.
Brukar ringa och klaga hos dem ett par gånger i veckan för att visa mitt missnöje. De sa sist att de håller på att jobba med den dåliga pingen.
Däremot är det möjligt att de kan göra lite fler abonemang med högre bandbredd, som då kommer att kosta mycket mer. Om det kommer nån version med 10mbit så tror jag inte den kommer att bli billigare än några tusen i månaden.
Ett tips - Klaga så mycket ni kan. Skriv brev, ring. faxa och slå hårt så de hajjar att vi inte accepterar detta skitbredband.
December 9, 2001
Jag har en polare som sitter med Comhem o han har försökt få både Telia ADSL o Bostream för att komma bort, men han bor sådan dålig plats så han kan inte få det pga att dom inte tänker uppgradera en växel... Så han försker överleva med Shithem... O de enda han kan göra annars e o köra modem o det suger ännu mer...
August 7, 2001
On 2002-01-21 09:27, NinD wrote:
Jag har en polare som sitter med Comhem o han har försökt få både Telia ADSL o Bostream för att komma bort, men han bor sådan dålig plats så han kan inte få det pga att dom inte tänker uppgradera en växel... Så han försker överleva med Shithem... O de enda han kan göra annars e o köra modem o det suger ännu mer...
Comshit heter det 😀
inte Shithem.
2 Guest(s)