June 3, 2001
Hittad på ett annat forum.
http://www.aethiamud.org/commu.....index.html
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny]Aarrgh, smygkommunister är det värsta jag vet. Ska aldrig mer spela Mario.
men om Super Mario hade varit öppen kommunist`, hade du spelat mer då?
Nä, men då hade jag aldrig börjat och sluppit förnedringen det innebär att ha gillat ett spel innehållande smygreklam för kommunism.
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Arny]Aarrgh, smygkommunister är det värsta jag vet. Ska aldrig mer spela Mario.
Nä, men då hade jag aldrig börjat och sluppit förnedringen det innebär att ha gillat ett spel innehållande smygreklam för kommunism.
har du läst Bamse?
June 28, 2001
hah, uppenbarligen skrivet av en nationalistisk amerikan
Bevis : What's that flying high over the ramparts? The Peace symbol of the Mushroom Kingdom? The Stars and Stripes?
hade det varit en amerikansk flagga då hade det varit lungt.
jag påstår nu att dom röda färgerna Aftonbladet på är av kommunistisk anda, 😮
visserligen stämmer detta till en viss del, tex GP har blått för att dom stödjer högern osv.
men endå, så svårt är det inte att dra paraleller med saker.
June 28, 2001
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Arny]Aarrgh, smygkommunister är det värsta jag vet. Ska aldrig mer spela Mario.
tror du verkligen på det ?
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Krqagyzzz]har du läst Bamse?
Apropå det... Någon som sett en Nalle puh film i vuxen ålder?
det finns inge riktiga Nalle Puh-filmer.. bara disneys dåliga varianter.. läs AA Milnes böcker istället för att tro att ni känner Nalle Puh-figurernas personligheter. Ville bara säga det.
August 20, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=DiDi][quote=Krqagyzzz]har du läst Bamse?
det finns inge riktiga Nalle Puh-filmer.. bara disneys dåliga varianter.. läs AA Milnes böcker istället för att tro att ni känner Nalle Puh-figurernas personligheter. Ville bara säga det.
Vad jag vet så är de gamla filmerna inte Disney...
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=DiDi][quote=Krqagyzzz]har du läst Bamse?
Vad jag vet så är de gamla filmerna inte Disney...
alla Nalle Puh-filmer är producerade av Disney men däremot så är några av de första baserade på berättelserna från böckerna.
2 Guest(s)