July 27, 2002
Jag åker ganska snart, men innan jag åker tänkte jag berätta en sak.
Min polare köpte en dator på computercity, dom på Computer satte ihop en speciel dator åt han, utan OS o det, sen ringer polaren ditt, säger att XP inte funkar o installera ( orginall ) skivan var troligen skadad.
Då säger han på computercity, men ta och ladda hem winxp pro och bla bla, och säger att det funkar att installera med daemon-tool ( uppdradering ) vilket det inte gör väl? ajja iaf, är det inte fel av computercity att tipsa sina kunder om att ladda ner OS samt säga hur man eventuelt installerar det? Nu har jag snackat warez men jag har själv inte använt warez så lås inte tråden förrens jag fått svar.
March 5, 2002
Callister wrote: Jag åker ganska snart, men innan jag åker tänkte jag berätta en sak.
Min polare köpte en dator på computercity, dom på Computer satte ihop en speciel dator åt han, utan OS o det, sen ringer polaren ditt, säger att XP inte funkar o installera ( orginall ) skivan var troligen skadad.
Då säger han på computercity, men ta och ladda hem winxp pro och bla bla, och säger att det funkar att installera med daemon-tool ( uppdradering ) vilket det inte gör väl? ajja iaf, är det inte fel av computercity att tipsa sina kunder om att ladda ner OS samt säga hur man eventuelt installerar det? Nu har jag snackat warez men jag har själv inte använt warez så lås inte tråden förrens jag fått svar.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 *hångel hångel*
December 22, 2000
Fackamato wrote: [quote=Callister]Jag åker ganska snart, men innan jag åker tänkte jag berätta en sak.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 *hångel hångel*
Är du full eller, fakkah ?
June 17, 2001
Callister wrote: Jag åker ganska snart, men innan jag åker tänkte jag berätta en sak.
Du eller din polare kommer inte ihåg vad den personen heter?
Skicka ett PM isf... Jag jobbar på samma företag som har hand om ComputerCitys kundtjänst, dit alla samtal går om man ringer någon CC i Stockholm eller Göteborg.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
July 18, 2001
Cyberhawk wrote: [quote=ruski]men vadå?
han har ju köpt det, då får han väl ladda ner hur många kopior som helst?
ehh, menar du allvar?!
är det inte så då?
på skolan har om köpt en skiva + massa licenser och sen kopierar dom den skivan.. nu är det ju inte samma licens för skolan och killen som köpte det men det borde vara så för honom också tycker jag... ingen skada skedd om han fixar en ny skiva till den licens han redan har köpt iaf...
August 20, 2001
whoracle wrote: [quote=Cyberhawk][quote=ruski]men vadå?
han har ju köpt det, då får han väl ladda ner hur många kopior som helst?
ehh, menar du allvar?!
är det inte så då?
på skolan har om köpt en skiva + massa licenser och sen kopierar dom den skivan.. nu är det ju inte samma licens för skolan och killen som köpte det men det borde vara så för honom också tycker jag... ingen skada skedd om han fixar en ny skiva till den licens han redan har köpt iaf...
Licenserna har väl att göra med hur många installationer (alt. personer som använder samma samtidigt)?
OT: Kommer ihåg för några år sedan, så var det en polare som lämnade in sin dator till en större datorbutik för att de skulle fixa den. Så när han fick tillbaka den så satt det innuti en fast tejpad lapp med cd key till win98 😉
April 8, 2003
kottetrance wrote: lite många dubbel "L" överallt..annars stavar du ganska bra.. /språkpolisen
Storbokstav i början av varje ny mening tack. Dubbel "L" skall stavas Dubbel-L och så använder du för många punkter. En eller tre stycken är korrekt, men aldrig två.
Mvh,
Språk-FBI
February 12, 2003
Twin_Pixel wrote: [quote=kottetrance]lite många dubbel "L" överallt..annars stavar du ganska bra.. /språkpolisen
Storbokstav i början av varje ny mening tack. Dubbel "L" skall stavas Dubbel-L och så använder du för många punkter. En eller tre stycken är korrekt, men aldrig två.
Mvh,
Språk-FBI
Lol!
Men liiite onödigt kanske...
April 8, 2003
AMD_RULEZ wrote: [quote=Twin_Pixel][quote=kottetrance]lite många dubbel "L" överallt..annars stavar du ganska bra.. /språkpolisen
Mvh,
Språk-FBI
Lol!
Men liiite onödigt kanske...
Absolut. Men om man ska leka besserwisser så ska man göra det ordentligt. Ingen vits att kasta sten i glashus...
Jag hade väl för mycket tid. 🙂
July 19, 2001
Det heter stor bokstav och inte storbokstav!!! -Språknekrofil
Aja on topic nu:
Hur är det möjligt att installera windows med hjälp av Deamon tools när man inte ens har windows installerat?
BTW AMD_RULEZ, Desert Eagle pistolen suger dase då den inte direkt är så praktisk som pistol..Pistoler använder man i närstrid och då är det inte så praktiskt att svinga runt en pistol som är stor som en blytacka och som väger lika mycket.. Näe tacka vet jag Heckler & Koch´s pistoler :p
April 8, 2003
HELIX wrote: Det heter stor bokstav och inte storbokstav!!! -Språknekrofil
Aja on topic nu:
Hur är det möjligt att installera windows med hjälp av Deamon tools när man inte ens har windows installerat?BTW AMD_RULEZ, Desert Eagle pistolen suger dase då den inte direkt är så praktisk som pistol..Pistoler använder man i närstrid och då är det inte så praktiskt att svinga runt en pistol som är stor som en blytacka och som väger lika mycket.. Näe tacka vet jag Heckler & Koch´s pistoler :p
Det gör det absolut. Titta, jag missade ett blanksteg! Versal är ett annat ord.
Men bra, du fick mig. 🙂
1 Guest(s)