March 16, 2004
MrWeizel wrote: [quote=x-per][quote=MrWeizel]Och med tanke på hur totalt j*vla värdelösa Comviq är så betalar jag väldigt gärna de få örena extra.
Ja det är ju jättevärdelöst när man får in 100 spänn i månaden med 0 utgifter 😉
Mmm, har du testat att åka till Skåne, eller utanför någon större stad, med Comviq?
Då kan du glömma den bonusen, för det är totalt omöjligt att ringa upp en mobil som saknar täckning.....
har aldrig haft problem med täckningen, har till och med pratat med mitt comviq kontantkort i tyskland utan några problem...
May 9, 2001
MrWeizel wrote: [quote=rsastin]Vad innebär Comviq.net kunder? Är det ett speciellt abbonemang eller?
Nja, kontantkort som du laddar över internet, och där ligger typ hela kundtjänsten också. Om jag kommer ihåg rätt 🙂
OK. Jag har ett vanligt abonnemang om ni förstår vad jag menar.
Inget kontantkort alltså. Får hem räkning varje månad.
January 28, 2003
neno83 wrote: [quote=MrWeizel]Mmm, har du testat att åka till Skåne, eller utanför någon större stad, med Comviq?
Då kan du glömma den bonusen, för det är totalt omöjligt att ringa upp en mobil som saknar täckning.....
har aldrig haft problem med täckningen, har till och med pratat med mitt comviq kontantkort i tyskland utan några problem...
Den får du gå längre ut på landet med, du har ALDRIG varit i Sydöstra Skåne då (Hela Österlen, och 2-3 mil runtomkring)
Så fort du kommer utanför en ort med 5000+ invånare så har du ytterst dålig täckning, runtomkring Sjöbo har du ingen täckning på Comviq överhuvudtaget, samma sak med Simrishamn..
3 Guest(s)