June 23, 2002
Hallå.
Är ute efter ett bra consoleforum som främst inriktar sig på Xbox 360 där snack om flashning och chippning är tillåtet. Svenska eller engelska spelar ingen roll, men svenskt är en fördel då jag skulle behöva veta vart i Sverige man bör köpa sitt Xbox 360 så man inte får en Lite-On dvd i den. 😉
xbox-scene känner jag till.
EDIT:
Doh, hittade dessvärre svaret efter lite mer sökande.
"If you going to buy it new then it will be VERY hard to find one that is not a liteon. Most all console manufactured after April of this year has the LiteOn drive. Microsoft does not use any other drive than the LiteOn now."
Den sög rejält. Nån som kan bekräfta detta? 🙁
March 10, 2003
Stämmer, allt tillverkat April eller senare innehåller LiteOn.
Du får köpa begagnat eller rota bland lådorna i butiken för att hitta äldre datum.
Sedan så kan begagnade också innehålla LiteOn om de varit på reperation. Då MS har en tendens till
att byta DVDn i reparerade enheter till LiteOn den senaste tiden.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 23, 2002
MULLVADEN wrote: Varför e Lite On läsaren så dålig då?
har PS3. så jag e bara nyfiken. =P :bok:
Går inte att flasha Lite On-dvdn. Åtminstonde just nu.
Ctrl wrote: Stämmer, allt tillverkat April eller senare innehåller LiteOn.
Du får köpa begagnat eller rota bland lådorna i butiken för att hitta äldre datum.Sedan så kan begagnade också innehålla LiteOn om de varit på reperation. Då MS har en tendens till
att byta DVDn i reparerade enheter till LiteOn den senaste tiden.
Ah känns som det kan bli svårt att hitta hos Onoff nu på deras "kampanj", annars var 1999kr jävligt billigt för Xbox 360 Premium med 60gb och hdmi.
1 Guest(s)