January 27, 2003
January 27, 2003
October 27, 2001
sebbe2 wrote: men vilken av de är det då?`
sebbe
You tell me, jag har ingen aning 😛
Jag såg den för länge sedan så jag hoppade den ikväll.
Om det är någon av dem så borde du kunna lista ut vilken det är, antingen med hjälp av ev. låttext eller om det är någon titel som passar, eller uteslutningsmetoden; en titel som absolut inte passar.
January 27, 2003
September 8, 2003
BelGarath wrote: jag med...
Sprängs verkligen en bil om man stoppar ner en handduck ner i tanken o tänder på handduken?
Jag läste någonstans att om man tänder på en bensindunk så brinner de bara en låga i öppningen..
men vafan, spräng allt om en bil kör på en båt som ligger på gatan??
(bad boys 2)
January 27, 2003
Sprängs verkligen en bil om man stoppar ner en handduck ner i tanken o tänder på handduken?
Jag läste någonstans att om man tänder på en bensindunk så brinner de bara en låga i öppningen..
borde göra det efter som det blir sånt tryck i tanken
sebbe
August 20, 2001
riot wrote: [quote=BelGarath]jag med...
(bad boys 2)
Alla vet väl att om man kör ut en bil från en klippa så sprängs den innan den nått bottnen 😉
August 10, 2003
January 22, 2002
Inte om det e soppa i tanken. Det farliga är inte bensinen i sig utan ångorna. Men skulle tanken typ vara halvfull eller mindre så ligger du nog illa till.
BTW, gå nu inte ut och pröva detta! Det kan naturligtvis vara så att den smäller om den e mer än halvfull. Det var bara ett exempel 😀
June 23, 2002
DiDi wrote: [quote=riot][quote=BelGarath]jag med...
(bad boys 2)
Alla vet väl att om man kör ut en bil från en klippa så sprängs den innan den nått bottnen 😉
...i filmer
1 Guest(s)