September 11, 2002
Denna film sägs vara sann, dvs. inget filmtrick.. Riktigt häftig.. är nåt för alla fysiker på forumet, och alla andra med för den delen...
September 11, 2002
chrippaz wrote: [quote=fet_loa]de sa jag också direkt när jag såg den. men nu har en kompis sagt att de som gjort den vunnit tävlingar där det går ut på att göra såna här saker. jag letar ännu efter en länk där det bekräftas dock 🙂
blåst kanske?
mycket möjligt.. jag vill gärna se att den är sann dock.. ska bli intressant
November 4, 2001
fet_loa wrote: [quote=chrippaz][quote=fet_loa]de sa jag också direkt när jag såg den. men nu har en kompis sagt att de som gjort den vunnit tävlingar där det går ut på att göra såna här saker. jag letar ännu efter en länk där det bekräftas dock 🙂
blåst kanske?
mycket möjligt.. jag vill gärna se att den är sann dock.. ska bli intressant
Skulle vara cool, man kan aldrig vara säker, men jag tror inte att det är på "riktigt".
September 11, 2002
Här är så bra bevis som går att skaffa antar jag
September 11, 2002
Artikeln wrote: At one point three tyres, amazingly, roll uphill. They do so because inside they have been weighted with bolts and screws which have been positioned with fingertip care so that the slightest kiss of kinetic energy pushes them over, onward and, yes, upward.
February 21, 2003
fet_loa wrote: Här är så bra bevis som går att skaffa antar jag
Shit, får väl kalla mig Rutger framöver då
September 11, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=fet_loa]Här är så bra bevis som går att skaffa antar jag
hehehe den var klockren 😀 du var lite för snabb där ogre ehrmm, ursäkta rutger
February 21, 2003
fet_loa wrote: [quote=Ogrebeast][quote=fet_loa]Här är så bra bevis som går att skaffa antar jag
hehehe den var klockren 😀 du var lite för snabb där ogre ehrmm, ursäkta rutger
Hahaha, jo.
3 Guest(s)