November 5, 2002
Ruskigt svårt att välja. När jag var mindre gillade jag att lära storbrosans hulken-tidningar. Läste även hans fantomen-tidningar, men gillade hulken mer 🙂
Stålmannen är lixom inte så cool. Och Clark Kent är ju bara FÖR mesig! Iaf i filmerna.
Spindelmannen har ju en fin utstyrsel 🙂 och hans superkrafter är ju inte jättesuper.
Kapten Amerika har jag inte riktigt koll på.
Spawn har jag bara sett på film. Riktigt cool verkade han vara 🙂
He-Man minns jag knappt, bara att han hade massor med muskler och bar sitt svärd på ryggen. Och så hade han någon fiende med ormhuvud...
Läderlappen är ju en frontfigur för hjältar måste jag medge. Riktigt coola kläder, fordon och andra ateraljer, fast ska han få min röst...
Alternativa hjältar är ju Stål-Kalle, Stål-Långben, Gizmokvack och Darkwing Duck, men på något vis är de inte tillräckligt coola 😉
Får se vad jag röstar på 🙂
January 28, 2003
Relaxia wrote: Hulken är argast 😀
Berg och dalbanan Hulken på Universal Studios Island of Adventure i Orlando är det argaste jag åkt, så det passar ihopa 🙂
Först när man kommer in i köfållan, som fan är 500m lång, så sitter det TV-apparater med 15 meters mellanrum hela vägen. På dem så visar de ett specialgjort avsnitt av Hulken som handlar om berg och dalbanan. Sedan när man väl sitter där, längst fram givetvis, så dras man upp i ett rör rätt så långsamt, där det blinkar gröna lampor. Hör han forskarens röst säga "Looking good, getting ready for launch" och sedan ett jävla vrål "NOO, NOOOOO".
Då börjar det axxa så in i HELVETE sista biten i röret, man skjuts fan ut, och direkt efter röret tar slut så är det en korkskruv så man åker rakt neråt 😮
Sedan följs det av fem loopar och lite sådant i HÖG fart 8)
Helvete vad cool den var alltså.
På tal om superhjältar 😛
3 Guest(s)