September 12, 2001
I denna tråd så kan ni fråga vår allvetande expert i vitt skilda ämnen, men speciellt när det gäller hjärteproblem så är allas vår Coore expert på galanta lösningar.
Coore ville inte skapa tråden själv då detta är en ytterst blygsam man så jag tog på mig uppdraget att skapa tråden.
Samt börjar med ett problem jag har.
Jag och en tjej låg i min soffa och tittade på film, tjejen tyckte helt plötsligt att soffan var för liten.
Frågan är...ska jag köpa mig en ny större soffa eller skaffa mig en ny tjej istället ? 😀 😉
January 12, 2004
Hejsan!
Min sambo säger att hon har tråkigt...
MEn jag vet inte vad jag ska göra.
Ska jag:
Köpa en längre kedja så hon kan ta sig från spisen till vardagsrummet?
Köpa en ny spis?
Sy igen käften på henne så jag slipper klagan?
Eller köpa mig en ny sambo från Asien eller nåt?
Snälla Coore, råd mig snarast...
Var det verkligen Christer Pettersson som sköt Palme?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 4, 2001
skiroy wrote: Samt börjar med ett problem jag har.
Jag och en tjej låg i min soffa och tittade på film, tjejen tyckte helt plötsligt att soffan var för liten.
Frågan är...ska jag köpa mig en ny större soffa eller skaffa mig en ny tjej istället ? 😀 😉
Det finns inga små soffor, bara stora tjejer....
obelix wrote: Hejsan!
Min sambo säger att hon har tråkigt...
MEn jag vet inte vad jag ska göra.
Ska jag:
Köpa en längre kedja så hon kan ta sig från spisen till vardagsrummet?
Köpa en ny spis?
Sy igen käften på henne så jag slipper klagan?
Eller köpa mig en ny sambo från Asien eller nåt?
Snälla Coore, råd mig snarast...
Kvinnor i fångenskap kan ofta känna att dom blir kränkta när dom har en kedja på sig, jag föreslår därför att du köper ett trådlöst band som helt enkelt ger din kvinna en rejäl stöt så fort hon lämnar köket. På detta sättet så slipper hon se att hon är en fånge.
D3mpa wrote: Min tjej sa jag fick välja mellan datorn och henne så jag valde datorn men hon är fortfarande som en svans på mig, göra?
Du gjorde fel från början... Kvinnor är som män fast tvärtom, säger du att du vill ha datorn så kommer hon springa efter dig, säger du att du vill ha henne så kommer hon sno din datorn och dumpa dig. Detta är en klassisk nybörjartabbe, men oroa dig inte, du lär dig med tiden.
Delph1 wrote: Kommer inte riktigt ihåg hur det blev nu. Var snus nyttigare än sex? Eftersom jag inte snusar idag så ska jag alltså börja med det istället?
//Andreas
Snus ger inte herpes, klamydia, aids etc.
Ja, snus är nyttigare än kvinnor, dock dyrare nu efter att borgarna ska höja tobaksskatten.
ilg@dd wrote: Var det verkligen Christer Pettersson som sköt Palme?
Ja
beta wrote: Är det farligt med knudor på snollen?
Så länge du inte berättar för tjejerna att du har "knudor på snollen" så kommer det inte att riskera en eventuell svacka i ditt sexliv.
obelix wrote: Kära Coore...
Ska jag sätta på värmen på elementet så min sambo får både värme och ömhet när jag dunkar henne i det?
Hej obelix!
Jag tror att du har missförstått hela ideen med ett element... Tanken är att du ska dunka hennes huvud mot elementet så att friktion uppstår som sedan omvandlas till värme och som hålls kvar av elementet.
Se ett element som en termos som du fyller på genom att visa vem som bestämmer.
Coalan wrote: Hej Coore, min cykel kostar mindre än 20 tusenlappar, är jag en dålig människa?
Ja, du är vad vi i den högre sociteten brukar kalla för en luffare.
September 22, 2005
May 17, 2002
Coore wrote: [quote=skiroy]Samt börjar med ett problem jag har.
Det finns inga små soffor, bara stora tjejer....
January 4, 2001
hULt0 wrote: Coore, kan inte du lära mig allt om tidrummets krökning, antimateria och relativitetsteorin?
Det är klart Coore KAN det, men Coore lägger inte ned tid på att hjälpa dig med något du kan hitta i böcker.
Kame_boy wrote: Coore, när det kliar på ryggen, varför kliar det alltid där man inte når?
Svaret på den frågan är ganska enkel. Det kliar inte alltid där man inte når! Saken är bara den att du kommer bara ihåg de gångerna det kliar där du inte når för då blir du irriterad och lägger det på minnet.
May 1, 2005
Hej Coore!
Varför vill en tjej jag har dumpat genast ligga med mig?
Jag kände att hon inte riktigt var tjejen för mig, så jag bröt det hela. Men nu hamnade vi på samma fest igår och då var hon på mig som fasen och klargjorde tydligt att hon skulle ligga med mig. (Lite onykter som man var så blev det av.) Vad fasen hände?
4 Guest(s)