Är fruntimmer från Örebro nått att lita på?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 4, 2001
Vitamin-C wrote: Coore, varför gillar jag alltid saker jag inte kan få?
Sist när jag var på en föreläsning så blev jag tämligen intereserad av föreläsaren men sen så visade det sig att hon var gift
Coore säger: Var uppmärksam i skolan istället för att dregla över kvinnor så lär du dig att stava.
Dehman wrote: Coore hur tänker kvinnor? Eller de tänker inte alls?
Kvinnor tänker inte, dom drar förhastade slutsatser.
ilg@dd wrote: Är fruntimmer från Örebro nått att lita på?
Om en kvinna härstammar från Örebro så är sannolikheten stor att du kommer bli buksvåger med Delph1, spelar det då någon roll om dom går att lita på eller inte?
September 12, 2001
Vitamin-C wrote: Coore, hur ska jag bli av med mitt stavningsproblem?
Är något i likhet med dyslexi
Då Coore inte har haft tid med att svara dig så ger jag dig ett alternativt svar.
Tag en knippe våt persilja, smyg dig försiktigt fram till tidigare nämnda kvinnliga föreläsare. Slå till henne med persiljan och skrik "hej knekt" och tag ett stadigt tag om henne så ska du nog se att dina problem försvinner i ett nafs.
Coore wrote:
[quote=ilg@dd]Är fruntimmer från Örebro nått att lita på?
Om en kvinna härstammar från Örebro så är sannolikheten stor att du kommer bli buksvåger med Delph1, spelar det då någon roll om dom går att lita på eller inte?
:cy: Hiskeliga tanke.
Men eftersom jag antar att Delph1 inte bryr sej speciellt mycket om damer 40+, så kvarstår nog frågan.
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
ilg@dd wrote: [quote=Coore] [quote=ilg@dd]Är fruntimmer från Örebro nått att lita på?
Men eftersom jag antar att Delph1 inte bryr sej speciellt mycket om damer 40+, så kvarstår nog frågan.
🙄
Jag kan svara att du behöver inte oroa dig 😉
Håll dig borta från mor bara 😛
//Andreas
January 4, 2001
Gilgamesh wrote: Hur tänker tjejer när dom just dumpat en och blir kär i ens vän?
Skillnaden mellan kvinnor och män är att kvinnor låter deras känslor styra över deras förnuft medans män gör tvärt om.
Bjornsson wrote: Hur skall jag göra för att övertala min flickvänn att jag ska få montera mitt häftiga billjud för 20.000 i våran gemensamma inköpta V70N?
Musik ska inte upplevas i en bil, sälj prylarna och köp en stereo.
ilg@dd wrote: [quote=Coore] [quote=ilg@dd]Är fruntimmer från Örebro nått att lita på?
🙄
En bra tumregel är att man aldrig kan lita på kvinnor.
Lord_Kvadd wrote: Kära Coore,
är det verkligen så att en öl är en öl är en öl är en öl är en öl är en bakfylla dagen därpå?
Samt har öl något samband med chansen att få gå hem tillsammans med en eller flera tjejer efter eller under en fest?
God kväll herr Kvadd... Bakfylla är ingen myt, för varje öl du dricker ökar du risken för att få spendera efterföljande dag liggandes i fosterställning gråtandes i sängen.
Självfallet så har vi sett ett positivt samband mellan antalet öl och antalet brudar. Det beror på att alkohol är den bästa typen av smink, kan få vilken rugguggla som helst att se rekorderlig ut.
Jekyll 3000 wrote: [quote=Coore] [quote=Coalan]Hej Coore, min cykel kostar mindre än 20 tusenlappar, är jag en dålig människa?
Ja, du är vad vi i den högre sociteten brukar kalla för en luffare.
Coore, vem var det som myntade uttrycket "it's not about the bike"? 😉
Vad vet Armstrong om cyklar?
2 Guest(s)