September 5, 2001
Fia.B wrote: Käre Coore,
har otrohet något med öl att göra?
Jag tar mig an friheten att ge ett svar.
Det kan aldrig vara ölens fel. Ölen hjälper dig ta beslutet men det är fortvarande du som fattar det. Ölen håller din rygg också eftersom du kan skylla på ölen.
Så, på så sätt att ölen ger dig kraften att göra det du egentligen vill så kan otrohet ha något med ölen att göra.
Nästa dag, när du insett vad du har gjort hjälper dig ölen åter igen.
October 16, 2004
January 4, 2001
T0FFE wrote: Vilket öl är godast Coore?
Löjlig fråga i mitt tycke, beror helt på tillfälle.
Bjornstrom wrote: Bäste Coore
varför ignorerade du min fråga om Stockholmare?
Tacksam för ett snabbt svar...
Först vill jag bara säga: stfu!
Men för att svara på din fråga, det är inget fel på stockholmare så länge det inte är brats vi pratar om.
Fia.B wrote: Käre Coore,
har otrohet något med öl att göra?
Absolut inte, öl är något fint som vi ska ta vara på. Är en människa otrogen så är det en dålig människa, det är ingenting som ölen ska få skulden för.
Vitamin-C wrote: Hej igen Coore
har läst din frågespalt ett tag nu men har alltid undrat två saker.varför kan vissa fåglar inte flyga och andra inte? och varför kallas de som inte kan flyga ändå för fåglar?
För att citera Moss i The IT Crowd:
You just used a double negative.
legacy wrote: Hur djup kan en stekpanna vara innan det blir en kastrull?
Vad är bowlingklot gjorda av?
Det är inte en fråga om enbart djup utan snarare förhållande mellan djup och radie.
Ett bowlingklot är gjort av ett plastmaterial, det varierar lite vilket plastmaterial som används. Men några exempel är: uretan, epoxy och polyester.
Darakir wrote: Käre Coore, hur ska jag göra för att få min partner att börja gilla fler datorspel?
Han påstår att han inte vill börja med något MMOG, eftersom han då skulle få för lite tid med annat.
Vänta lite.. är det en pik till mig?
Då jag inte kan slösa min dyrbara tid på så ointressanta saker som tv-spel så förstår jag inte alls vad du pratar om. MMOG, är det någon ny frän drog?
April 30, 2004
Hej Coore,
Jag satt här i min stol & fick plötsligt en förnimmelse om en stickande kännsla!... Då slog det mig genast,
I början av året (mitt i den kalla snöiga vintern) upptäckte jag ett myggbett på min kropp.
Vid eftertanke kan jag minnas fler av dessa incidenter under årens lopp.
Så hur (om) är detta möjligt? :-k
Mvh
//Myggbiten
November 18, 2003
obelix wrote: JAg har ett stort problem med min läkare...
Han hävdar att jag är överviktig, medans jag hävdar att jag är underlång...
Hur ska jag övertala denna korkade läkare att jag har rätt?
Mvh Hellre överviktig än skitviktig...
Kan nog jag svara på, fram med armarna och spänn musklerna så mycket du kan och säg till honom att känna hur hård din muskel är och att det inte alls är fett och sen berätta för honom om att din kunskap om träningslära är så pass bra att du vet att muskler väger mer än fett.
4 Guest(s)