February 3, 2003
dree wrote: Hej Coore!
Jag brukar leka 2D-Sprite på stan.
Hur ska jag gå till väga så folk förstår att jag är en 2D-Sprite?
Låt ett 11ton tungt och stort städ falla på dig så du blir tillplattad, gå sedan runt på stan.
Alternativt tryck ner konsol-fönstret med §-knappen och ändra värdet på self.depth till "0".
Lycka till! 🙂
September 12, 2001
T0FFE wrote: [quote=D3mpa]Håller denna tråden på och dö ut?
Jag tror inte tråden håller på att dö ut, jag tror bara Coore är upptagen med att svara på frågor från allt folk på DH
Nja...han är rätt upptagen med att leka med robotar dagarna igenom och på kvällarna är det öl eller tjejer som det leks med. 😉
Även kombinerat också får jag tillägga. 🙂
Vårt orakel och forumgud svarar på frågor när tid och ork finnes.
Öl och tjejer kan verkligen suga musten ur den mannen.
September 12, 2001
Vitamin-C wrote: [quote=skiroy]Vårt orakel och forumgud svarar på frågor när tid och ork finnes.
Öl och tjejer kan verkligen suga musten ur den mannen.
klarar du inte av att leka med damerna längre nu på gamla dar?
Njae...sanningen är att jag har blivit dumpad nyligen. 😀
January 4, 2001
MrWeizel wrote: Vad skall man göra för att börja tycka beräkningprogrammering med MatLab är kul?
Vad man ska göra? Är inte så mycket att göra, tycker du att det är kul att leka med ett så kraftigt verktyg så är det väl bara att tacka och ta emot.
Kontrast wrote: Hej Coore,
Jag satt här i min stol & fick plötsligt en förnimmelse om en stickande kännsla!... Då slog det mig genast,
I början av året (mitt i den kalla snöiga vintern) upptäckte jag ett myggbett på min kropp.
Vid eftertanke kan jag minnas fler av dessa incidenter under årens lopp.Så hur (om) är detta möjligt? :-k
Mvh
//Myggbiten
Förmodligen är det andra kryp som du har blivit biten av.
obelix wrote: Är det sant att Gud själv kommer att närvara på DH? 😮
Nej, tyvärr inte.
obelix wrote: JAg har ett stort problem med min läkare...
Han hävdar att jag är överviktig, medans jag hävdar att jag är underlång...
Hur ska jag övertala denna korkade läkare att jag har rätt?
Mvh Hellre överviktig än skitviktig...
Hälsa din läkare att kvinnor blir tjocka, män får pondus...
dree wrote: Hej Coore!
Jag brukar leka 2D-Sprite på stan.
Hur ska jag gå till väga så folk förstår att jag är en 2D-Sprite?
Jag tycker du ska trycka upp en t-shirt där det står "Jag är inte efterbliven, jag förstår bara inte bättre." på. Så kanske folk kommer ha lite mer överseende.
Coalan wrote: Coore, är det inte mening att du ger svaren och vi ställer frågorna i denna tråd?
Visst är det så, men jag prioriterar inte era små frågor före allt annat.
January 4, 2001
serdna wrote: Brinner senap?
Är det farligt att röka kantareller?
Ställ inte en sådan fråga då det är mycket enkelt att experimentera själv med detta hemma.
Tvärtom, intag av svamp kan resultera i en massa roligheter.
Joni^ wrote: Vad ska jag göra för att du ska skeda med mig?
Låt mig skeda med din syster först så ska vi nog kunna ordna något sedan.
DiDi wrote: Vad ska jag äta på lördag?
Pizza och öl är en no-brainer som alltid funkar.
Delph1 wrote: Coore, är Specific down-regulation of spinal @m-opioid receptor and reduced analgesic effects of morphine in mice with postherpetic pain av Takasaki, et. la. ett vettigt val för mitt seminarie?
En enkel fråga kräver ett enkelt svar: Ja.
BelGarath wrote: Kan du zappa bort all snö i sverige med dina mäktiga krafter?
Jag kan zappa bort dig om du fortsätter att önska efter något sådant hemskt!
December 17, 2005
Bäste Alkis må du ha ett svar på mitt problem.
Själv är man en riktig player när det gäller brudar.. Kan som aldrig riktigt bli nöjd, just nu kör jag med en vit pärla som heter Katrina Mac, super snygg och snabb och gör det man säger åt henne vad mer kan begära liksom? Lik förbannat ville jag ha en ny tjej och vips så fick jag två.
En Anna amd och en Johanna amd, dom är inte lika snygga och snabba. Men man kan spara mycket info på dom. Så jag vet inte, jag byter brudar lika ofta som kalsoner nästan... Snälla kan DU! hjälpa mig!?
3 Guest(s)