August 2, 2001
En smörad macka som ramlar ner på golvet vet vi alla att den ramlar med den smörade sidan neråt. Men en katt som hoppar eller ramlar landar alltid på tassarna. Om man således skulle fästa en smörad macka på ryggen på en katt, vilken sida skulle komma neråt om den ramlar?
January 4, 2001
Bjornstrom wrote: Själv är man en riktig player när det gäller brudar.. Kan som aldrig riktigt bli nöjd, just nu kör jag med en vit pärla som heter Katrina Mac, super snygg och snabb och gör det man säger åt henne vad mer kan begära liksom? Lik förbannat ville jag ha en ny tjej och vips så fick jag två.
En Anna amd och en Johanna amd, dom är inte lika snygga och snabba. Men man kan spara mycket info på dom. Så jag vet inte, jag byter brudar lika ofta som kalsoner nästan... Snälla kan DU! hjälpa mig!?
Nörda mindre, smöra mer.
Tyrfing wrote: Vem va det som fick för sig att involvera känslor i djuret människan, om ställer ju bara till med otyg?
Vad skulle vi annars gå runt och dagdrömma om hela dagarna?
DiDi wrote: Vad gör man om man inte är nöjd med tidigare svar man fått?
Den frågan behöver du inte ställa då alla är nöjda.
maedhros wrote: Idag har jag memorerat att pi med 9 decimaler blir 3.141592654
Skulle jag ha räknat andra grads ekvationer som alla andra istället?
Ja, det skulle du ha gjort, med tanke på att pi med de 9 första decimalerna är 3.141592653, inte 3.141592654.
nXsty wrote: En smörad macka som ramlar ner på golvet vet vi alla att den ramlar med den smörade sidan neråt. Men en katt som hoppar eller ramlar landar alltid på tassarna. Om man således skulle fästa en smörad macka på ryggen på en katt, vilken sida skulle komma neråt om den ramlar?
Från ett experiment som innefattade något kletigt på Delph1:s rygg och en urrullning ur sängen så måste jag säga att katten kommer att landa på ryggen.
March 15, 2004
Coore wrote:
[quote=maedhros]Idag har jag memorerat att pi med 9 decimaler blir 3.141592654
Ja, det skulle du ha gjort, med tanke på att pi med de 9 första decimalerna är 3.141592653, inte 3.141592654.
Men eftersom att jag avrundade så blev den sista fyra eftersom att nästkommande decimal är 8?...
March 14, 2001
maedhros wrote: [quote=Coore] [quote=maedhros]Idag har jag memorerat att pi med 9 decimaler blir 3.141592654
Men eftersom att jag avrundade så blev den sista fyra eftersom att nästkommande decimal är 8?...
Näe, 5 äre väl.. 3.1415926535
November 27, 2003
Coore wrote: Från ett experiment som innefattade något kletigt på Delph1:s rygg och en urrullning ur sängen så måste jag säga att katten kommer att landa på ryggen.
Jo mycket har man sett fulla människor göra, men att Bogus skulle smeta majonnäs på ryggen min medan jag brottades med *kommer inte ihåg hennes namn* var fasen höjden om något...
Vi behöver fler firmafester 😀
//Andreas
March 15, 2004
Snorch wrote: [quote=maedhros][quote=Coore] [quote=maedhros]Idag har jag memorerat att pi med 9 decimaler blir 3.141592654
Näe, 5 äre väl.. 3.1415926535
5 ska det visst vara.... men man avrundar ändå uppåt
Visst skulle det kunna vara sant att jag slog in pi tecknet på miniräknaren då och memorerade siffrorna som den palla att visa.. vem vet :bok:
January 13, 2003
Eftersom MDS aldrig vinner någon välljudstävling som EMMA och MDS-förespråkare envisas med att 90% av ljudet sitter i bygget undrar jag:
Är alla MDS produkter 10% sämre än övriga märken (då 90% sitter i bygget...) eller är ALLA som bygger med MDS inkompetenta och lyckas aldrig få det låta bra?
Detta är en fråga jag legat sömnlös över länge. Nu vill jag ha svar. MDS suger eller MDS-konsumenter suger.
Shoot!
June 17, 2006
nXsty wrote: En smörad macka som ramlar ner på golvet vet vi alla att den ramlar med den smörade sidan neråt. Men en katt som hoppar eller ramlar landar alltid på tassarna. Om man således skulle fästa en smörad macka på ryggen på en katt, vilken sida skulle komma neråt om den ramlar?
Faktum är att jag personligen varit med i utförandet av rigorösa experiment just i den stora mackan-ramlar-alltid-med-smöret-nedåt-frågan.
Hursomhelst vill jag inte spoilera coores filosofiska(?) svar genom att krossa det med min/vår vetenskapliga förklaring.
March 5, 2002
beta wrote: Eftersom MDS aldrig vinner någon välljudstävling som EMMA och MDS-förespråkare envisas med att 90% av ljudet sitter i bygget undrar jag:
Är alla MDS produkter 10% sämre än övriga märken (då 90% sitter i bygget...) eller är ALLA som bygger med MDS inkompetenta och lyckas aldrig få det låta bra?Detta är en fråga jag legat sömnlös över länge. Nu vill jag ha svar. MDS suger eller MDS-konsumenter suger.
Shoot!
Allt som MDS har i högtalar- och förstärkareväg SUGER HÅRT. That's it.
September 1, 2002
Varför kan inte folk lära sig att kolla efter om dörren till en publik toalett är låst innan de rycker i handtaget?
Idag fick jag återigen starta om min i genomsnitt 30-minuter långa "Be-om-nåd-till-nr2-guden"-ritual bara för att en fåne kom och antog att alla toaletter är öppna 100% av tiden.
Gamblor wrote: Varför kan inte folk lära sig att kolla efter om dörren till en publik toalett är låst innan de rycker i handtaget?
Idag fick jag återigen starta om min i genomsnitt 30-minuter långa "Be-om-nåd-till-nr2-guden"-ritual bara för att en fåne kom och antog att alla toaletter är öppna 100% av tiden.
Vem är den största fånen? Den som öppnar en toalettdörr surprise, eller den som sitter där med rumpan bar och glömt låsa om sej??
🙄 😕
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
3 Guest(s)