September 1, 2002
ilg@dd wrote: Vem är den största fånen? Den som öppnar en toalettdörr surprise, eller den som sitter där med rumpan bar och glömt låsa om sej??
🙄 😕
Hehe. Jag var otydlig. Dörren min var såklart låst, och hade fånen brytt sig om att titta på dörrhandtaget så hade denne kunnat se att dörren var låst, och således inte ryckt i dörrhandtaget och skrämt vettet ur mig när jag satt och mediterade.
May 1, 2004
Gamblor wrote: Hehe. Jag var otydlig. Dörren min var såklart låst, och hade fånen brytt sig om att titta på dörrhandtaget så hade denne kunnat se att dörren var låst, och således inte ryckt i dörrhandtaget och skrämt vettet ur mig när jag satt och mediterade.
Mediterade.... :bgrin:
Wingman wrote: Mediterade.... :bgrin:
Mmm, illa vald plats tycker jag iaf..Själv brukar jag passa på och skita när jag sitter på dass.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
2 Guest(s)