November 27, 2003
Jag har träffat en 18-årig f.d. gymnast och ryttare. Hon har en kropp ungefär som en ungefär som en ung Jaime Pressly, men med något större bröst. Det är alltså ungefär som man är beredd att lämna skiroyismen för att bara få nudda vid henne.
FYI relativt ung Jaime Pressly:
Problemet är att hennes far är tydligen livvakt inom Hells Angels och har lovat att jag ska bli deras "leksak" om jag över huvud taget visar mig i närheten av henne.
Vad ska jag göra?
//Andreas
May 1, 2004
Delph1 wrote: Jag har träffat en 18-årig f.d. gymnast och ryttare. Hon har en kropp ungefär som en ungefär som en ung Jaime Pressly, men med något större bröst. Det är alltså ungefär som man är beredd att lämna skiroyismen för att bara få nudda vid henne.
Problemet är att hennes far är tydligen livvakt inom Hells Angels och har lovat att jag ska bli deras "leksak" om jag över huvud taget visar mig i närheten av henne.
Vad ska jag göra?
//Andreas
Ditt as!
PS. Gratulerar...
March 10, 2002
Delph1 wrote: Jag har träffat en 18-årig f.d. gymnast och ryttare. Hon har en kropp ungefär som en ungefär som en ung Jaime Pressly, men med något större bröst. Det är alltså ungefär som man är beredd att lämna skiroyismen för att bara få nudda vid henne.
Vad ska jag göra?
//Andreas
Wow en 18-åring som är en föredetting? Inte illa. 🙂
August 11, 2005
Vad ska jag göra?
//Andreas
Vad är problemet?
Eller menar du att du är en sån som tänker bli gammal, ful och skrynklig?
[Image Can Not Be Found]
Vad ska jag göra?
//Andreas
Busenkelt, skaffa långt hår, skägg och tatueringar fulla armarna.
En hoj med lång gaffel, högt styre och en smäll vid varje lyktstolpe i 70km/h lär mjuka upp farsgubben och hans kompisar också gissar jag.
Annars kan du helt enkelt skita i fadern och hans kompisar och bara köra på.. Nån erfarenhet rikare lär du bli i vilket fall.
Chansa, livvakt åt Hells Angels ger intrycket att damen ifråga kommer att bli faderslös tidigt.
😉
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
ilg@dd wrote: Busenkelt, skaffa långt hår, skägg och tatueringar fulla armarna.
En hoj med lång gaffel, högt styre och en smäll vid varje lyktstolpe i 70km/h lär mjuka upp farsgubben och hans kompisar också gissar jag.
Annars kan du helt enkelt skita i fadern och hans kompisar och bara köra på.. Nån erfarenhet rikare lär du bli i vilket fall.
Chansa, livvakt åt Hells Angels ger intrycket att damen ifråga kommer att bli faderslös tidigt.
😉
Hmmm, ja får fundera på det 🙂
//Andreas
1 Guest(s)