January 28, 2003
denstore wrote: Allt jag läst och hört om den verkar vara totalt värdelös. En handbok för egoister. Passar säkert superbra i dagens samhälle.
Belasta någon annan, och tär ordentligt på samhället som föder dig. Trevlig livsmoral. 😕
Mja, det är väl den livsmoralen som råder i Sverige efter XX antal år socialdemokratiskt styre?
November 27, 2003
denstore wrote: Allt jag läst och hört om den verkar vara totalt värdelös. En handbok för egoister. Passar säkert superbra i dagens samhälle.
Belasta någon annan, och tär ordentligt på samhället som föder dig. Trevlig livsmoral. 😕
Mjo, det är väl så hon tänker. Tänkte mest om hon faktiskt gjorde några lite intressanta utlägg, diskussioner, mm, och inte bara gnällde över de brister samhället har osv, utan om hon faktiskt var lite konstruktiv. (insåg att det kanske kan tolkas som en pik till dig och det är inte meningen)
Ingen som läst?
//Andreas
March 11, 2003
Delph1 wrote: [quote=denstore]Allt jag läst och hört om den verkar vara totalt värdelös. En handbok för egoister. Passar säkert superbra i dagens samhälle.
Mjo, det är väl så hon tänker. Tänkte mest om hon faktiskt gjorde några lite intressanta utlägg, diskussioner, mm, och inte bara gnällde över de brister samhället har osv, utan om hon faktiskt var lite konstruktiv. (insåg att det kanske kan tolkas som en pik till dig och det är inte meningen)
Ingen som läst?
//Andreas
Jag skall ge dig en recension senare. Min syster har köpt den. Dock så verkar den mest irriterande. Hade den varit skriven som en parodi på hur dagens människor är, hade jag kunnat förstå det, men nu är det snarare så att det är en uppmaning för folk att missköta sig.
November 27, 2003
denstore wrote: Jag skall ge dig en recension senare. Min syster har köpt den. Dock så verkar den mest irriterande. Hade den varit skriven som en parodi på hur dagens människor är, hade jag kunnat förstå det, men nu är det snarare så att det är en uppmaning för folk att missköta sig.
Åh fan 🙁
Hade hoppats lite på det första .
//Andreas
1 Guest(s)