May 7, 2004
Hur många här är det som lyssnar på Cradle of filth?
Har lyssnat på dom några år nu 🙂 Blir bara bättre och bättre.
Köpte deras nya platta igår, någon som har hört den? Enligt mig så är den helt underbar.
Vilka enligt er är dom bästa skivorna med dom? Enligt mig så ligger Midian, Bitter suites to Succubi och Nymphetamine (nya) på topplistan.
October 25, 2003
Riktigt bra faktiskt, fast jag håller med bella och säger att det är lite "nybörjar" metal över dem.
Men de har en del GRYMT bra låter.
Tearing the Veil from Grace är så jävla underbar, bland det bästa jag hört.
Bästa albumet är enligt mig The Principle of Evil Made Flesh, fast det är det bara jag som tycker 😛
November 27, 2003
BelGarath wrote: [quote=Death On Wings][quote=Callister]Vad är det för genre på dom?
Döds
Svar: Nej, det är ej döds..det är melodiös döds som högst (om man ska va petig ..ortodoxa metalister skulle slita sig i håret om dom hörde de)
*sliter sig i håret* ....
DexiL wrote: Cradle är inte dödsmetal, utan blackmetal. Mycket mörka melodier med inslag av goth (låter som en vinprovning) 😛
:hb:
//Andreas
April 10, 2003
DexiL wrote: Cradle är inte dödsmetal, utan blackmetal. Mycket mörka melodier med inslag av goth (låter som en vinprovning) 😛
GHAA! SLITA PUNGHÅRET AV MIG!
Nej Cradle of Filth är varken Döds Eller Black, som dom skävla sa: "Fair enough that people classify us as a black metal band. We may have been in fuckin’ '94, but not now." på:
http://www.metalhq.com/mhq/mod.....038;sid=35
1 Guest(s)