May 17, 2002
Pojo wrote: [quote=MrWeizel][quote=MoparPower]Sofie'ro är ju ett importerat italienskt lantöl av finaste sort. Klart att det kostar lite mer!
"Jag köper görbillig fulöl på internet" :hb:
Jag med sen filtrerar jag det bara.
du menar: "Sen filtrerar jag bort bagglet själv"
February 16, 2004
Krqagyzzz wrote: [quote=Pojo][quote=MrWeizel][quote=MoparPower]Sofie'ro är ju ett importerat italienskt lantöl av finaste sort. Klart att det kostar lite mer!
"Jag köper görbillig fulöl på internet" :hb:
Jag med sen filtrerar jag det bara.
du menar: "Sen filtrerar jag bort bagglet själv"
Nej jag filtrerar det han i reklamen gör som du säger.
October 31, 2003
copulator wrote: [quote=MoparPower][quote=chrippaz]10 öre billigare än sofiero...
Sofie'ro är ju ett importerat italienskt lantöl av finaste sort. Klart att det kostar lite mer!
sofiero är ett billigt öl som smakar älgpiss. ska man dricka så köper man ricktigt öl
Riktigt öl vad är det?
February 16, 2004
MoparPower wrote: [quote=copulator][quote=MoparPower][quote=chrippaz]10 öre billigare än sofiero...
Sofie'ro är ju ett importerat italienskt lantöl av finaste sort. Klart att det kostar lite mer!
sofiero är ett billigt öl som smakar älgpiss. ska man dricka så köper man ricktigt öl
Riktigt öl vad är det?
Rikigt öl bryggs på malt, humle, jäst och vatten inga tillsatser.
March 1, 2004
Pojo wrote: [quote=MoparPower][quote=copulator][quote=MoparPower][quote=chrippaz]10 öre billigare än sofiero...
Riktigt öl vad är det?
Ja får slumpen? 😛
February 16, 2004
festisMER wrote: [quote=Pojo][quote=MoparPower][quote=copulator][quote=MoparPower][quote=chrippaz]10 öre billigare än sofiero...
Riktigt öl vad är det?
Ja får slumpen? 😛
Nej den ska jag ha själv.
2 Guest(s)