November 27, 2003
http://en.wikipedia.org/wiki/Cro-Magnon 😉
//Andreas
November 26, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Vad var klockan när jag skrev det där och vilket skick tror ni jag var i? Sen vad de var för människa jag kallat de där är en annan historia. 😉
"For all intents and purposes these people were anatomically modern, only differing from their modern day descendants in Europe by their slightly more robust physiology and brains which had about 4 % larger capacity than that of modern humans."
måste vart nån du tycker om iallafall =)
February 12, 2002
Öwall wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Vad var klockan när jag skrev det där och vilket skick tror ni jag var i? Sen vad de var för människa jag kallat de där är en annan historia. 😉
"For all intents and purposes these people were anatomically modern, only differing from their modern day descendants in Europe by their slightly more robust physiology and brains which had about 4 % larger capacity than that of modern humans."
måste vart nån du tycker om iallafall =)
Det var väl mer utseendet jag syftade på då. 😉 Å sen, 4% större hjärncapacitet betyder inte mer intelligens.
Killens fejs såg i princip ut exakt som den här. :bgrin:
Sen så hade han lite grovare kortare hållning och som klumpigare kropp.1 Guest(s)