February 3, 2003
Och vi fortsätter med en snygg bild på crotale och Kinc ifrån DHW07
[Image Can Not Be Found]
En roev-bild på Woxxie:
[Image Can Not Be Found]
Men vad vore en roevbildstråd utan vår allas favorit? Delph1, här iklädd ännu ett par av sina så kallade "fancy pants"
[Image Can Not Be Found]
:bgrin:
December 6, 2006
macrus wrote: Tycker jag med.
Tror opa87 bara är avundsjuk för han inte får några sådana blickar!
ZIre wrote: '
tycker snarare hon ser ganska sugen ut..
Va falls.. har ni ingen kvinnoblick ?! :cy: :bgrin: ( Kvinnoblick = Ni ser om en kvinna / flicka / tjej är nöjd eller inte nöjd )
Man ser direkt på hur hon besviket rynkar ögonbrynen och pannan inåt, ögonen ser inte glada / exalterade / KÅTA ut överhuvudtaget.. hon ser bara mer eller mindre besviken fundersam ut vad fasiken det där är för rumpa 😉
Hon är inte medlem här på NH så vi kan fråga ? 😉
February 12, 2003
opA87 wrote: Va falls.. har ni ingen kvinnoblick ?! :cy: :bgrin: ( Kvinnoblick = Ni ser om en kvinna / flicka / tjej är nöjd eller inte nöjd )
Man ser direkt på hur hon besviket rynkar ögonbrynen och pannan inåt, ögonen ser inte glada / exalterade / KÅTA ut överhuvudtaget.. hon ser bara mer eller mindre besviken fundersam ut vad fasiken det där är för rumpa 😉
What about faktumet att hon stoppar in något i munnen samtidigt som hon kollar på crotales häck då?
December 6, 2006
Mean Machine wrote: What about faktumet att hon stoppar in något i munnen samtidigt som hon kollar på crotales häck då?
Tycker det ser ut som hon mer eller mindre bara gör något med fingret.. ja visst, då säger väl någon att hon slickar sig på fingrarna.
Jag håller mig fast vid att hon inte är positivt inställd iallafall..
sorry crotale, älskar dig iallafall 😉
June 23, 2002
opA87 wrote: Va falls.. har ni ingen kvinnoblick ?! :cy: :bgrin: ( Kvinnoblick = Ni ser om en kvinna / flicka / tjej är nöjd eller inte nöjd )
Det är ju tvärtom, du som inte har någon kvinnoblick om något.
2 Guest(s)