June 23, 2002
opA87 wrote: Kan ge en inblick i vem som har haft mest tid över till flickor 😉
Att du måste jämnföra vem som haft mest tid med flickor genom antal inlägg på NH säger det mesta.
Du har säkert ägnat dig åt tjejer all den "överblivna" tiden.
Upp till bevis nu med bild på Don Juan med lite brudar!
Ptja så jättemycket tid har jag väl inte ägnat till flickOR, är snarare en flicka nu senaste tiden som jag är sambo med.
December 6, 2006
macrus wrote: Att du måste jämnföra vem som haft mest tid med flickor genom antal inlägg på NH säger det mesta.
"Ptja".. med tanke på att du själv verkar vara så eeeextremt bra på det mesta säger väl det mesta om dig ? Nej, precis tänkte väl det..
Eftersom varken du eller jag vet vad tjejen egentligen tänker kanske du ska lägga ner tändsticksasken och låta frågan vara öppen tills hon själv svarar på vad hon tyckte och låta oss säga vad vi själva vill utan att bli kritisk mot personen som skriver det den vill skriva i detta fallet mig som bara ville skämta.. men du verkar ta allt på blodigt allvar ?
Sorgligt..
Men nu lägger jag ner diskutionen.. otroligt att du verkar ha sådan låg gnista innan du tänder till..
June 23, 2002
opA87 wrote: "Ptja".. med tanke på att du själv verkar vara så eeeextremt bra på det mesta säger väl det mesta om dig ? Nej, precis tänkte väl det..
Eftersom varken du eller jag vet vad tjejen egentligen tänker kanske du ska lägga ner tändsticksasken och låta frågan vara öppen tills hon själv svarar på vad hon tyckte och låta oss säga vad vi själva vill utan att bli kritisk mot personen som skriver det den vill skriva i detta fallet mig som bara ville skämta.. men du verkar ta allt på blodigt allvar ?
Sorgligt..
Men nu lägger jag ner diskutionen.. otroligt att du verkar ha sådan låg gnista innan du tänder till..
Japp, jag är extremt bra på det mesta. Skönt att det framgick.
Jag har inte tänt till, då har du inte sett mig "tända till".
Klart man måste få vara kritisk till det som skrivs, det är ett forum. Om du inte kan ta det får du överväga om du verkerligen ska skriva här, om jag tar allt på blodigt allvar bör du fundera själv över hur du tar det.
January 1, 2002
macrus wrote: Vi vet alla att din tid har gått till att överklocka. 😉
eller att flasha rumpan? 😉
Kunde vart värre.. det kunde vart..
[Image Can Not Be Found]
[Image Can Not Be Found]
😉
1 Guest(s)