March 10, 2003
Ja ni hörde rätt, fast flyr kanske inte är rätt ord ?
Tänkte bara meddela alla forumiter att jag smiter ifrån NH och sverige ett tag.
Närmare bestämt 6 veckor till Japan. Kommer förvisso ha internet, men kommer inte vara online
mer än när jag laddar upp bilder eller bloggar. Kommer kanske titta in här lite grand.
Men har man semester så har man semester och då är man inte online.
Hoppar på flyget tidigt söndag morgon och kommer sitta på ett sådant i mer än 12h.
Roligaste är att jag aldrig flugit något innan. Så bara det kommer bli lite skoj.
Kommer försöka uppdatera min blog lite då och då. Med start på tisdag någon gång.
Är nog för disorienterad för att fixa det med en gång.
Kommer även ta en sväng förbi Akihabara och kolla om det finns något kul där
självklart. Man kan juh inte hoppa över det när man är så nära tekniken mekka.
Ha det så jävligt! :bgrin:
// [Ctrl]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
February 3, 2003
Ctrl wrote: Men har man semester så har man semester och då är man inte online.
Vad tusan är du för en nörd!? :arg:
Nej, men seriöst, ha det så nice 🙂 Och angående flyget, vilket bolag åker du med? Och se upp för mackor med fisk som serveras mitt i natten på flyget och spana in humor-radiokanalen om de har en sådan.
March 10, 2003
Skall jobba 2veckor när jag kommer tillbaka för att sedan ha 4veckor till :bgrin:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
October 23, 2004
Ha det bra!!!
Fan skulle också vilja åka till Japan.
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
March 10, 2003
Befinner mig nu på Wien's flygplats. Ser dock mer ut som ett varuhus än flygplats.
Massa affärer och alla med för dyra produkter (okleys, juvelerare, etc...).
Mitt flyg till Japan avgår kl 14.05 och just nu sitter jag och äter lite.
Funderar på om jag skall köpa lite Häagen-Dazs glass som efterrätt.
Nästa uppdatering sker när jag når Japan.
2 Guest(s)