May 19, 2003
http://www.aftonbladet.se/vss/.....98,00.html
nu är det möjligt för er som inte har flick vänner eller har trötnat på fröken höger
August 20, 2001
Nessos wrote: [quote=DiDi]Sådana har funnits länge... Tidningen High Score recenserade nåt sådant för länge länge sedan (dock kunde man ju inte koppla upp sig på nätet med dem)
Haha, undra vem som fick testa
I den tidningen hade de ju folk som testade porrspel och sådant (trailers till porrfilmer på deras cd-skivor). De kan väl inte räknas som helt seriösa 🙂
December 15, 2003
Skitbra! Aldrig mer behöva fylla en brud på dyr sprit när man e sugen, slipper ungar/könsjukdomar/svärföräldrar/svartsjuka/ex-pojkvänner/hennes polare som ringer stup i ett/morgon"doft" ur hennes mun/sjuttioelvatusen olika hårvårdsprodukter/vegetarisk mat/melodifestivalen/sikta mot stjärnorna/ div mögserier på TVn / blabla.. listan kan göras oändlig.
Nu kan man ha koll på all sport och nyheter istället, och sitta med polarna och supa med fötterna på bordet samtidigt som man äter kött utan problem, sen när dom gått och man känner sig sugen så är det bara att koppla upp sig 😉
(ni märker att jag blivit ungkarl igen va?)
May 17, 2002
HerrPutte wrote: Skitbra! Aldrig mer behöva fylla en brud på dyr sprit när man e sugen, slipper ungar/könsjukdomar/svärföräldrar/svartsjuka/ex-pojkvänner/hennes polare som ringer stup i ett/morgon"doft" ur hennes mun/sjuttioelvatusen olika hårvårdsprodukter/vegetarisk mat/melodifestivalen/sikta mot stjärnorna/ div mögserier på TVn / blabla.. listan kan göras oändlig.
Nu kan man ha koll på all sport och nyheter istället, och sitta med polarna och supa med fötterna på bordet samtidigt som man äter kött utan problem, sen när dom gått och man känner sig sugen så är det bara att koppla upp sig 😉
(ni märker att jag blivit ungkarl igen va?)
Jag kan nog med 99.42% säkerhet säga att alla flickor är inte vegitarianer, du kan nog hitta en du får äta kött för.. fast jag är inte helt säker.
2 Guest(s)