May 19, 2003
HerrPutte wrote: Skitbra! Aldrig mer behöva fylla en brud på dyr sprit när man e sugen, slipper ungar/könsjukdomar/svärföräldrar/svartsjuka/ex-pojkvänner/hennes polare som ringer stup i ett/morgon"doft" ur hennes mun/sjuttioelvatusen olika hårvårdsprodukter/vegetarisk mat/melodifestivalen/sikta mot stjärnorna/ div mögserier på TVn / blabla.. listan kan göras oändlig.
Nu kan man ha koll på all sport och nyheter istället, och sitta med polarna och supa med fötterna på bordet samtidigt som man äter kött utan problem, sen när dom gått och man känner sig sugen så är det bara att koppla upp sig 😉
(ni märker att jag blivit ungkarl igen va?)
Haha, bra skrivet
December 15, 2003
Kragyss: Jo det e sant men då är dom såna att dom "ska banta" trots alla mina försäkringar att dom ser kanon ut och då måste jag ta en hamburgare innan jag kommer hem från jobb. Verkligheten är sådan tyvärr... vänta några år så får ni se detsamma som jag upplevt i alla dessa år.
En annan sak också, det händer att en kvinna frågar en om hon ser bra ut i (välj valfritt plagg, va fan det nu hon har valt ut) . SVARA INTE! Hur du än svarar så blir det fel...
Med denna mackapär som förhoppningsvis börjar säljas snart så kan jag tänka mig att man bara har som val:
1. Snabb.
2. Turbo.
3. Standby.
Räcker för mig 😉
3 Guest(s)