October 28, 2002
coolt med cykelrace ? Klipp frÄn eurosport, tour de france lr ngt, polacken ville inte stanna för att skita, utan sket pÄ sig och grÀvde sedan ut det hela och kastade ut det... frÀscht. sportnördar..fyfan.
"Ringen" kÀnner man vÀl till.. vilken tid hade han som cykla runt ?
April 18, 2003
Gissningsvis snittar han vÀl kring 50-55 om han Àr duktig...
Gunde krĂ€made ju i brallan han med pĂ„ en 5 milare om jag inte missminner mej. NĂ€r han kom i mĂ„l sĂ„ stannade han inte för intervjuer utan skidade rĂ€tt upp till stugan och bytte om... sĂ„ han brydde sej inte ens om att grĂ€va ur det đ
Det kan vara vanskligt att vara publik pÄ cykeltÀvlingar dÄ dom inte ens bryr sej om att stanna för att lÀtta pÄ trycket utan bara gÄr ut till kanten och slÀpper pÄ...
// Jekyll 3000
July 8, 2003
Hauk wrote: coolt med cykelrace ? Klipp frÄn eurosport, tour de france lr ngt, polacken ville inte stanna för att skita, utan sket pÄ sig och grÀvde sedan ut det hela och kastade ut det... frÀscht. sportnördar..fyfan.
BlÀ, visst Àr det en sak att vinna men va fan. Lite mÀnslig och civiliserad mÄste man vÀl ÀndÄ vara...
December 15, 2002
Hauk wrote: coolt med cykelrace ? Klipp frÄn eurosport, tour de france lr ngt, polacken ville inte stanna för att skita, utan sket pÄ sig och grÀvde sedan ut det hela och kastade ut det... frÀscht. sportnördar..fyfan.
vann snubben?
hahaha hoppas att han förlorade sĂ„ att han inte fick nĂ„gra credits för att han sket pĂ„ sig... jĂ€vla cp đ
April 18, 2003
Det Àr ju som sagt bara en gissning dÄ sÄvitt jag vet inget cykellopp körts pÄ ringen. Men med tanke pÄ att eliten snittar nÀrmare 40 och ibland över nÀr dom cyklar strÀckor kring 20 mil över alperna osv sÄ skulle jag kunna tÀnka mej att dom ligger dÀr nÄnstans. Det var synd att det inte stod varvtid pÄ killen pÄ bilden, samt hur duktig han Àr.
Har du sett en elitcyklist cykla uppför nĂ„ngĂ„ng? Jag menar live sĂ„ man verkligen ser hur brant det Ă€r. Det Ă€r onekligen fascinerande hur man kan pressa sej sĂ„ hĂ„rt đ
Jaja, hursomhelst. Har du tankat hem filmen pĂ„ GiXXerkarten? Om inte sĂ„ Ă€r den ju klart att rekommendera. DĂ€r kan man snacka om vansinne đ
Snickra fast en GSX-R 1100 motor pÄ en gokart...
// Jekyll 3000
1 Guest(s)