January 17, 2002
Har fortfarande dåligt samvete för att jag bara skrev ett hejdundrans långt inlägg och aldrig svarade, sen försvann ett år på det också.
Så nej, jag har inte dött/börjat plugga till nått som förhindrar mig från att ta i en dator i fritidssyfte 😉
Har helt enkelt sumpat ca 1 år av mitt liv på en kvinna som jag om jag visste vem hon var - och vad hon skulle bli - innan, aldrig skulle ha valt. Antagligen har jag flyttat i onödan också, fast jag lär endå bo kvar i Borås där jag bor nu.
Jag borde ha en spark för att inte ha gjort slut än, men under omständigheterna är det inte så lätt.
Just nu sitter jag uppe i Umeå igen, är på besök hos mina föräldrar och åker hem imorgon, till en lägenhet fortfarande utan internet och till en psykiskt instabil flickvän som äter upp mig inifrån och ut och tvärtom på samma gång.
Jag är inte så pigg på långa beskrivande inlägg just nu, ni får fråga om ni verkligen vill veta, im here all night!
Men nu vill jag veta vad som hänt här! Vilka har bannats, vilka har lämnat oss av andra skäl, lever mind? etc etc 😀
Lovar att inte lämna er igen, jag bör ha internet i lägenheten innom 2 veckor
Welcome back..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 10, 2003
Mind lever, han gör dödsryck imellanåt. De gamla spammarna är ganska lugna nu för tiden.
*Visar min blodiga piska* 😈
Edit: Gissar på att du bara håller dig runt Borås. Men skulle du ha vägarna förbi Varberg så hojta till.
EDIT2: Titta inte på TV chatta och skriv i froum samtidigt. Ber så mycket om ursäkt
för mitt uttalande. Menade mer att jag till 99% bara träffar NH folk på Drömhack.
Vore kul att träffa NH nissar även utanför detta evenemanget.
*tebax till TV:n*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 7, 2006
Ctrl wrote: Mind lever, han gör dödsryck imellanåt. De gamla spammarna är ganska lugna nu för tiden.
*Visar min blodiga piska* 😈
Edit: Gissar på att du bara håller dig runt Borås. Men skulle du ha vägarna förbi Varberg så hojta till.
Alltid kul att träffa NH folk, förutom på Drömhack.
Är det inte kul att träffa NH-folk på DreamHack?
Då får du nog hoppas att mina kompisar inte får tag på biljetter, inte för att de är NH:are, utan för att jag ska åka med dem isf 😉
CoLiC wrote: Bah, Reinfeldt & Co vann valet, tröstsovning här..
Dessbättre sitter vänsterblocket fortfarande kvar i topp i hemkommunen.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 17, 2005
CoLiC wrote: Har fortfarande dåligt samvete för att jag bara skrev ett hejdundrans långt inlägg och aldrig svarade, sen försvann ett år på det också.
Så nej, jag har inte dött/börjat plugga till nått som förhindrar mig från att ta i en dator i fritidssyfte 😉
Har helt enkelt sumpat ca 1 år av mitt liv på en kvinna som jag om jag visste vem hon var - och vad hon skulle bli - innan, aldrig skulle ha valt. Antagligen har jag flyttat i onödan också, fast jag lär endå bo kvar i Borås där jag bor nu.
Jag borde ha en spark för att inte ha gjort slut än, men under omständigheterna är det inte så lätt.
Just nu sitter jag uppe i Umeå igen, är på besök hos mina föräldrar och åker hem imorgon, till en lägenhet fortfarande utan internet och till en psykiskt instabil flickvän som äter upp mig inifrån och ut och tvärtom på samma gång.Jag är inte så pigg på långa beskrivande inlägg just nu, ni får fråga om ni verkligen vill veta, im here all night!
Men nu vill jag veta vad som hänt här! Vilka har bannats, vilka har lämnat oss av andra skäl, lever mind? etc etc 😀
Lovar att inte lämna er igen, jag bör ha internet i lägenheten innom 2 veckor
ehh? hänger inte med riktigt. är hon psykist instabil så är inte att göra slut det bästa möjligen föröka hjälpa henne eller ngot och sen när hon e bättre göra slut annars kan hon skada sig själv eller något? får söka sen när jag kommit i tid till jobbet o se vad du menar om jag lyckas hitta din gamla tråd. eller om den inte finns kvar...
i vilkt fall som helst, puss och kram och välkommen tillbaka!
November 26, 2002
Välkommen tillbaka!
För att jag ska få saker och ting gjorda har jag en lapp klistrad på skärmen där det står: Gör det nu!!
Så, om tjejen är destruktiv så lämna henne och gör det nu!!
Sen blir det troligen någon form av bestraffning här för att du hållit dig borta från forumet i ett år. Men, det har du säkert redan förstått...
November 27, 2003
Surt alltså, men du försökte i alla fal och det är starkt gjort, inget snack om den saken.
Nu verkar det väl tyvärr så att hon inte utvecklats som man hoppats så jag tror du är inne på rätt spår. Du verkar ha koll på läget och vi tror nog absolut att du är man att hantera det. Lycka till!
//Andreas
1 Guest(s)