August 20, 2001
Callister wrote: Fan vad ont det gör! Utrustningen sitter och trycker mot kläderna/förbanden. Hur får man det mindre känsligt? Det har ju varit bakom tält ett tag nu så jag vettefan hur jag ska göra imorrn bitti när förband ska av och jag ska duscha. :cy:
Jag vet... Du kommer skrika som en tjej!
Och vad ska du döpa den till?
July 27, 2002
DiDi wrote: [quote=Callister]Fan vad ont det gör! Utrustningen sitter och trycker mot kläderna/förbanden. Hur får man det mindre känsligt? Det har ju varit bakom tält ett tag nu så jag vettefan hur jag ska göra imorrn bitti när förband ska av och jag ska duscha. :cy:
Här ska inte skrikas något, vadå döpa den till. Om den nu heter något så heter den väl fortfarande samma sak?
August 20, 2001
Callister wrote: [quote=DiDi][quote=Callister]Fan vad ont det gör! Utrustningen sitter och trycker mot kläderna/förbanden. Hur får man det mindre känsligt? Det har ju varit bakom tält ett tag nu så jag vettefan hur jag ska göra imorrn bitti när förband ska av och jag ska duscha. :cy:
Här ska inte skrikas något, vadå döpa den till. Om den nu heter något så heter den väl fortfarande samma sak?
Se mitt första inlägg...
January 12, 2004
Callister wrote: Fan vad ont det gör! Utrustningen sitter och trycker mot kläderna/förbanden. Hur får man det mindre känsligt? Det har ju varit bakom tält ett tag nu så jag vettefan hur jag ska göra imorrn bitti när förband ska av och jag ska duscha. :cy:
Xylocain är receptfritt på Apoteket.
Det är en bedövningssalva för er som inte vet...
July 27, 2002
obelix wrote: [quote=Callister]Fan vad ont det gör! Utrustningen sitter och trycker mot kläderna/förbanden. Hur får man det mindre känsligt? Det har ju varit bakom tält ett tag nu så jag vettefan hur jag ska göra imorrn bitti när förband ska av och jag ska duscha. :cy:
Xylocain är receptfritt på Apoteket.
Det är en bedövningssalva för er som inte vet...
Tror inte det är så smidigt om jag tar det nu, det är ju fortfarande i first-help-mode.
Alvedon verkar inte hjälpa iaf, även fast läkaren sa att jag skulle ta två åt gången, jag kommer dö imorrn.
March 14, 2004
Plastpåse? Eller din kanske är för liten :)R
July 27, 2002
ocz wrote: [quote=Callister]Fan vad ont det gör! Utrustningen sitter och trycker mot kläderna/förbanden. Hur får man det mindre känsligt? Det har ju varit bakom tält ett tag nu så jag vettefan hur jag ska göra imorrn bitti när förband ska av och jag ska duscha. :cy:
Meningen är ju att jag ska tvätta där. 🙄
Dessutom, om du måste använda en plastpåse, när den är slak. Beklagar jag sorgen. 🙂
March 14, 2004
Callister wrote: [quote=ocz][quote=Callister]Fan vad ont det gör! Utrustningen sitter och trycker mot kläderna/förbanden. Hur får man det mindre känsligt? Det har ju varit bakom tält ett tag nu så jag vettefan hur jag ska göra imorrn bitti när förband ska av och jag ska duscha. :cy:
Dessutom, om du måste använda en plastpåse, när den är slak. Beklagar jag sorgen. 🙂
Ha ha... Aj. Men tvätta med sårtvätt, det lär inte svida lika mkt, sen min variant i duschen.
July 27, 2002
ocz wrote: [quote=Callister][quote=ocz][quote=Callister]Fan vad ont det gör! Utrustningen sitter och trycker mot kläderna/förbanden. Hur får man det mindre känsligt? Det har ju varit bakom tält ett tag nu så jag vettefan hur jag ska göra imorrn bitti när förband ska av och jag ska duscha. :cy:
Ha ha... Aj. Men tvätta med sårtvätt, det lär inte svida lika mkt, sen min variant i duschen.
Imorrn ska jag bara duscha med svag vattenstråle, från o med torsdag är det tvål och så som gäller, men det sticker ju till bara man är i närheten av kanonen ffs.
March 14, 2004
Callister wrote: [quote=ocz][quote=Callister][quote=ocz][quote=Callister]Fan vad ont det gör! Utrustningen sitter och trycker mot kläderna/förbanden. Hur får man det mindre känsligt? Det har ju varit bakom tält ett tag nu så jag vettefan hur jag ska göra imorrn bitti när förband ska av och jag ska duscha. :cy:
Imorrn ska jag bara duscha med svag vattenstråle, från o med torsdag är det tvål och så som gäller, men det sticker ju till bara man är i närheten av kanonen ffs.
Aj fyfan! :bgrin: 🙁
January 23, 2002
Så kan du göra små båtar å ha jätteroligt. 🙄
Eller gör du bara så att du badar i ett badkar istället för att duscha, har du inget badkar kanske den snygga blondinen som bor granne med dig har, eller får du bada näck på närmaste badhus. :bgrin:
3 Guest(s)