July 27, 2002
Gueno wrote: En svullnad i B-testickeln. 😕
Vad det nu är..Det som oroar mig nu är att den har blitt större och gör ont ibland. :cy:
Jag skulle kolla upp det igen, efteråt kommer du nog känna bättre. Om du bor i sthlm kan du kolla på Täby närklinik, de var riktigt bra där faktiskt.
Jag var på löwentrömska först och där var det helt åt helsike, och de på huddinge hade inte ens tid. 🙂
May 17, 2004
Gueno wrote: En svullnad i B-testickeln. 😕
Vad det nu är..Det som oroar mig nu är att den har blitt större och gör ont ibland. :cy:
Aj b-testikeln är ond, en utav mina vred sig för några år sedan (typ 6) och det var inte trevligt när smärtan kom ibland. Du borde seriöst gå snabbt till läkare annars kan du förlora den (jag gjorde det nästan...)
sen måste man grattulera till den "nya" men förbättreade lill pojken
April 23, 2003
Kizo wrote: [quote=Grayfox]Hmm bryta snorren hmm mysko!
Ajaj hoppas den kommer o funka som det skall sen då!Om jag har rätt nu så borde man kunna omforma sin penis genom att ha stånd o hålla den på ett konstigt sätt en stund typ vikt snett neråt eller har jag fel?
Då ska jag forma min till en svan!
Säg till om det funkar!
February 3, 2003
Grayfox wrote: [quote=Kizo][quote=Grayfox]Hmm bryta snorren hmm mysko!
Ajaj hoppas den kommer o funka som det skall sen då!Om jag har rätt nu så borde man kunna omforma sin penis genom att ha stånd o hålla den på ett konstigt sätt en stund typ vikt snett neråt eller har jag fel?
Säg till om det funkar!
ännu bättre, ta en bild på det 😀
May 17, 2004
LorD_Kvadd wrote: [quote=Grayfox][quote=Kizo][quote=Grayfox]Hmm bryta snorren hmm mysko!
Säg till om det funkar!
vi har inte alla samma lägning som du kvadd så vi uppskattar inte den sortens bilder
July 27, 2002
obelix wrote: [quote=Callister]Läkaren sa att jag skulle duscha med svag stråle, det går väl lika bra med ett varmt bad? Eller är det inte bra med värme? 😕
Du bör göra som läkare rådde dig till.
Läkaren bör veta vad han/hon pratar om.
Ja men vad är det för skillnad på bad och dusch? 🙂
Hon sa att jag kunde ta med "svag stråle", och bad är ju inte direkt mer "starkt" än det väl? 🙂
Hon sa inget om värmen tyvärr. 😕
July 27, 2002
obelix wrote: En skillnad kan vara tiden den är blöt så att säga...
När man duschar så är det inte så länge, samt att man kankontrollera teperaturen på vattne bättre.
Jag kommer inte kunna vidröra utan att ha legat i ett varmt bad i 15-20 min och lättat upp det så att säga. 😕
September 16, 2002
Vitamin-C wrote: [quote=LorD_Kvadd][quote=Grayfox][quote=Kizo][quote=Grayfox]Hmm bryta snorren hmm mysko!
Säg till om det funkar!
vi har inte alla samma lägning som du kvadd så vi uppskattar inte den sortens bilder
Och, då PMar jag kvadd om det går vägen.
Men än hur jag håller den så ser det mer ut som ett mumintroll! 🙁
June 3, 2001
Pluxor wrote: [quote=Gueno]En svullnad i B-testickeln. 😕
huh det där känner jag igen mig väldigt väl på =/ vad fan är det för något?! 🙁 har haft så i ett par år nu, gör ont ibland :c
Ska vi gå och kolla oss tillsammans?
Hålla handen. :bgrin:
1 Guest(s)