August 11, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=Vitamin-C][quote=Bogus^]YES va goa inlägg alla gör nu...
jag kommer dock inte aslöja nåt om min petter nicklas inte. :bgrin:
ne nu blev vi nyfikna..
eller hur,döljer du något för oss??? :bgrin:
jag skulle tro att det inte är så mkt att dölja
September 16, 2002
Callister wrote: [quote=Farbror][quote=Callister]Idag mår jag piss, inte kunnat sova någonting, mått illa hela morgonen och det gör ont som fan...
Skaffa såndär bedövnings salva Aka love lotion. 😀
Jag tror inte jag kan det nu, det måste väl läka o skit först? 🙄
Nu när du är veteran pallar du väl allt! Och grattis. 🙂
July 27, 2002
Steel wrote: Jaha, nu är Callister veteran också, då är ju inte det något att längta till.
Skiroy, ge mig någon annan titel.OT: Har du duschat eller badat än Callister? 🙂
Vill höra om din enorma smärta. 😛
Jag har ingen EGENTLIG smärta, det är bara när ekollonoet nuddar något, det går ju inte att undvika att det rör i kalsongerna? Eller finns det någon taktik jag inte känner till? :cy:
September 16, 2002
Callister wrote: [quote=Steel]Jaha, nu är Callister veteran också, då är ju inte det något att längta till.
Jag har ingen EGENTLIG smärta, det är bara när ekollonoet nuddar något, det går ju inte att undvika att det rör i kalsongerna? Eller finns det någon taktik jag inte känner till? :cy:
Kommando
July 27, 2002
Kizo wrote: [quote=Callister][quote=Steel]Jaha, nu är Callister veteran också, då är ju inte det något att längta till.
Kommando
Utveckla gärna. 🙂
May 17, 2002
Callister wrote: [quote=Kizo][quote=Callister][quote=Steel]Jaha, nu är Callister veteran också, då är ju inte det något att längta till.
Kommando
Utveckla gärna. 🙂
testa att smeta på lite bedövningskräm, det kan ju iaf inte bli värre 😉
September 16, 2002
Callister wrote: [quote=Kizo][quote=Callister][quote=Steel]Jaha, nu är Callister veteran också, då är ju inte det något att längta till.
Kommando
Utveckla gärna. 🙂
Tja, går du kommando så kommer den i alla fall inte att röra i kalsongerna. 😀
2 Guest(s)