June 20, 2002
Slartibartfast wrote: Jag började också igår, men jag är på praktik nu.
1,5 år kvar i skolan
har också ett och ett halvt år kvar, men jag har gått om ett...
börjar bli less nu... Director, Flash och massa annat skit och sen på det får man läsa om droger och svensk historia för säkert 3-5:te gången under en skoltid på 10 år...
November 6, 2001
😮 Får ni hålla på med datrer i skolan eller går ni på gymnasiet??? Den enda datakunskapen vi har haft var att i sexan fick några stycken gå en "html-kurs". De flesta kunde ingenting, och kunde asmycket och gick runt och hjälpte de andra. Annars har vi bara de få datorer som finns i skolan till att skriva på. Bara en termin kvar, sen kommer gymnasiet, teknisk linje.
February 1, 2002
stormaz wrote: Jag går gymnasiet läser EL > Data, massa data men man tröttnar fan lite på det vi läser.....
Jag vill ju bara hålla på att leka 🙂
Dock ska jag vara seriös nu sista halvåret....
EDIT: försöka vara seriös iaf 🙂
hah.. så tänkte jag med sista halvåret, men det sista halvåret är superslappt och iaf vi fick knappt några prov då..
Det är många som har klagat, men jag tycker el-linjen(inr. datortekn.) va kung, iaf 2;a och 3;e året!
January 11, 2002
..... måste... försöka... plugga..... lite.... .bara.... ett .... halvår. ..... kvar ..... nu..... =(
puh ja lätt e d inte... =( menmen, man får väl försöka göra nåt iallafall.. SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ SKOLAN
men som sagt bara ett halvår kvar nu... /natur, inrikting Matte/Data..!
December 4, 2001
Access suger!! Ärligt finns det nåt tråkigare program? Höll på med det + massa annan tråkig data såsom programmering¨på högskolan men pallade inte av skiten så jag hoppade av. Nu har jag ett bra jobb istället som ger $$$. School kiss my ass.... Aldrig mer plugga data, fan det värsta som kunde hända mig. Men ändå kan jag nästan allt inom data. 😉
2 Guest(s)