August 16, 2002
Coore wrote: [quote=ruski2]e det det där man kallar bröst cancer? hur har du fått det? rökt för mkt? lr får man inte tumör i skallen om man röker?
Rökning har ingenting med tumörer att göra...
Jävligt trist att du råkade ut för detta.. 🙁
Men jag hoppas att det kommer gå bra för dig, vilket det förmodligen kommer göra...
hehe... om jag säger såhär, bara kvinnor kan få bröstcancer, så gissa i vilken kroppsdel den sitter...
edit: för övrigt så har min mormor och min farmor dött i cancer, och min morfar har cancer i levern...
May 11, 2002
February 21, 2003
Det blir fler och fler som man märker får cancer. En lumparkompis fick just under lumpen reda på att han hade magcancer och en tumör stor som två knutna nävar.
Min lillebrors farfar (annan farsa) fick en tumör stor som en tennisboll inuti skallen. Den lyckades de dock operera bort och han klarade sig utan men. Han får däremot inte dricka en droppe alkohol för att hjärnan är extra känslig nu. Konstigt är att han inte har nedsatt mental förmåga eller nåt med tanke på att han saknar en inre del av huvudet 😕
Hoppas det inte blir några tråkigheter för dig [-Pale-]
October 18, 2002
chrippaz wrote: Läskigt! Vadå har du aldrig känt nånting i bröstet förut?
Hoppas allt går bra!
Nä, eller för ca: 1 år sedan blev jag påkörd.
Och efter ca: 2 månader på kryckor la jag märke till en liten bula på bröstet. Men jag antog att det bara va någon bula eller brosk bildning pga att jag fick en bil på mig.
October 26, 2003
Callister wrote: [quote=Coore][quote=ruski2]e det det där man kallar bröst cancer? hur har du fått det? rökt för mkt? lr får man inte tumör i skallen om man röker?
Skitsnack.
Rökning påverkar lungorna satt du kan få cancer.
Alveolerna (sk blåsor) i lungan förstörs av långtidsrökning.
80% av Sveriges bröstcancer drappade är det pga. av att dem röker.
men en tumör behöver nödvändigtvis inte handla om cancer..
July 27, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=Callister][quote=Coore][quote=ruski2]e det det där man kallar bröst cancer? hur har du fått det? rökt för mkt? lr får man inte tumör i skallen om man röker?
Skitsnack.
Rökning påverkar lungorna satt du kan få cancer.
Alveolerna (sk blåsor) i lungan förstörs av långtidsrökning.
80% av Sveriges bröstcancer drappade är det pga. av att dem röker.
men en tumör behöver nödvändigtvis inte handla om cancer..
Han skrev ju Rökning har ingenting med tumörer att göra...
Och eftersom Cancer är en sorts tumör så.. Och den vanligaste. 🙂
2 Guest(s)