July 27, 2002
19 år och lämnar hemmet. Du blir väl inte sur för jag inte drog direkt när jag fyllde 18 illg@dd?
Imorrn kommer pappa och hjälper mig ta över grejerna. Datorbord, dator, tv, tv bord + kläder. Det viktigaste alltså.
Skulle installera bredbandet igår men som vanligt så funkar det inte.
Så det blir ringa kundtjänst imorgon och kommer det ingen tekniker snarast blir jag arg.
Götgatan på Söder vid ringens centrum bär det mot. 👿
September 5, 2001
Härligt!
Fattar inte vitsen med att flytta så tidigt som möjligt. Jag kom bra överänns med mina föreldrar så jag känner ingen tvång till att flytta. Skaffade eget vid 22(typ iår alltså). Dock har jag vissa krav på lägenheten och hyresvärden såkalrt. Lite petig ska man vara, även om det är brisst på lyor.
Callister wrote: 19 år och lämnar hemmet. Du blir väl inte sur för jag inte drog direkt när jag fyllde 18 illg@dd?
Imorrn kommer pappa och hjälper mig ta över grejerna. Datorbord, dator, tv, tv bord + kläder. Det viktigaste alltså.
Skulle installera bredbandet igår men som vanligt så funkar det inte.
Så det blir ringa kundtjänst imorgon och kommer det ingen tekniker snarast blir jag arg.Götgatan på Söder vid ringens centrum bär det mot. 👿
Det var på tiden.
😉
Tyvärr ligger Stockholm så avsides och ocentralt, så jag lämnar återbud på inbjudan till inflyttningsfesten redan nu.
Hoppas allt blir bra i det nya hemmet.
*Edit*
Bott själv sedan jag var 17, ioma Mammsen drog till annan ort och jag vägrade lämna hembyn.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 27, 2002
PolarIce wrote: Hur fick du tag i den lyan?
Kontakter.
hawkie wrote: Härligt!
Fattar inte vitsen med att flytta så tidigt som möjligt. Jag kom bra överänns med mina föreldrar så jag känner ingen tvång till att flytta. Skaffade eget vid 22(typ iår alltså). Dock har jag vissa krav på lägenheten och hyresvärden såkalrt. Lite petig ska man vara, även om det är brisst på lyor.
Håller med. Inga större problem att bo hemma. Men det känns "dags". 🙂
Fest och fest, lägenheten är endast 39 kvm, så det är ett sovrum. Delar med tejen. Vi har badkar och lägenheten är helt renoverad. Men lite trångt blir det kanske. Men vi kommer nog inte vara där så mycket, eller snarare tjejen är ute och far och jag sitter och spelar?
December 11, 2002
Callister wrote: [quote=PolarIce]Hur fick du tag i den lyan?
Kontakter.
hawkie wrote: Härligt!
Håller med. Inga större problem att bo hemma. Men det känns "dags". 🙂
Fest och fest, lägenheten är endast 39 kvm, så det är ett sovrum. Delar med tejen. Vi har badkar och lägenheten är helt renoverad. Men lite trångt blir det kanske. Men vi kommer nog inte vara där så mycket, eller snarare tjejen är ute och far och jag sitter och spelar?
39kvm? hahahaha då kan du ju inte gömma dig för brödkaveln iaf!
Callister wrote: Någon brödkavel är nog inget jag tänker ägna några större oroligheter åt.
Tror inte ens vi har någon.
Youngsters..
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 25, 2003
Callister wrote: Fest och fest, lägenheten är endast 39 kvm, så det är ett sovrum. Delar med tejen. Vi har badkar och lägenheten är helt renoverad. Men lite trångt blir det kanske. Men vi kommer nog inte vara där så mycket, eller snarare tjejen är ute och far och jag sitter och spelar?
39kvm (o)???
Fan, då har ni ju gott om plats för allt skit...
Jag saknar faktiskt badkar... Bada med bruden är faktiskt underskattaty (Okej, min polare spyr ner mitt golv nu, helt ärligt), ta vara på det!
January 12, 2004
Tindy wrote: [quote=Callister]Fest och fest, lägenheten är endast 39 kvm, så det är ett sovrum. Delar med tejen. Vi har badkar och lägenheten är helt renoverad. Men lite trångt blir det kanske. Men vi kommer nog inte vara där så mycket, eller snarare tjejen är ute och far och jag sitter och spelar?
39kvm (o)???
Jag saknar faktiskt badkar... Bada med bruden är faktiskt underskattaty (Okej, min polare spyr ner mitt golv nu, helt ärligt), ta vara på det!
hur jefla små är ni om ni får plats med er själva och tjejen i badkaret egentligen? 😮
Får ju inte ens plats jälv knappt 😕
October 25, 2003
obelix wrote: [quote=Tindy][quote=Callister]Fest och fest, lägenheten är endast 39 kvm, så det är ett sovrum. Delar med tejen. Vi har badkar och lägenheten är helt renoverad. Men lite trångt blir det kanske. Men vi kommer nog inte vara där så mycket, eller snarare tjejen är ute och far och jag sitter och spelar?
39kvm (o)???
hur jefla små är ni om ni får plats med er själva och tjejen i badkaret egentligen? 😮
Får ju inte ens plats jälv knappt 😕
Klart att det går, ett sammanlagt BMI på under 35 hjälper :p
July 27, 2002
Mean Machine wrote: 39 kvadrat funkar ju, även om det inte är stort. Vad snackar vi för hyra på kyffet? Tycker hyrorna i innerstan är jäkligt låga, det är ju bara hyresrätterna som kostar. 🙂
Hyran ligger på 2900 kr. Så det är billigare för mig att bo där än hemma. Undantaget mat dårå.
1 Guest(s)