July 16, 2004
Låg i sängen igår och funderade på hur det skulle vara om man fick hem en sån tidning som den serien som gick på 3an förut.
Skulle typ gå till så hära: Du fick tidningen på morgonen och dära stog det exakt vad som skulle hända som tex nån blir rånad eller en bil blir stulen fast då ska det vara ett begränsat område som tex huddinge ( Där jag bor ) etc...
Skulle vara kul ett tag men det skulle ju ta en på krafterna 😀
Hur skulle ni göra?
November 4, 2001
haha "se vad 3dmark05 rekordet kommetr vara imorn" 😉
Nej då men tippa lite på hästar osv hade ju varit kul...
Roligast skulle ändå vara att kuta runt och leka att man har magiska krafter, typ "kolla killen där snart blir han arg och rånar banken"
ELler ringa på hos någon och säga: du vinner på lotto idag =)
January 17, 2002
SoulBurn wrote: [quote=CoLiC]Kolla travresultaten och låta resten av världen ha sin gång
EDIT: Dude, jag är rullstolsbunden, vad kan jag göra för att förhindra brott? 😉
Även en rullstolsbunden kan väll använda telefonen? 😉 )(polisen) 😀
-"5 killar kommer att bli mördade på rosengård imorgon, även 4 bilkrockar kommer att ske i stockholmsområdet, go figure, låt mig tippa färdigt nu! *klick*"
July 4, 2003
den där serien var bland mina favoriter förut när den var ny.
skulle som alla andra vinna mycket pengar på lotter och liknande.
sen skulle jag kolla upp olika småolyckor och sånt som en vanlig tonåring kan hjälpa till med att stoppa 🙂
EDIT: kom på att jag inte får spela på hästar och sånt för att jag inte är myndig, skulle låta mina föräldrar spela 😀
May 7, 2004
CoLiC wrote: [quote=SoulBurn][quote=CoLiC]Kolla travresultaten och låta resten av världen ha sin gång
EDIT: Dude, jag är rullstolsbunden, vad kan jag göra för att förhindra brott? 😉
Även en rullstolsbunden kan väll använda telefonen? 😉 )(polisen) 😀
-"5 killar kommer att bli mördade på rosengård imorgon, även 4 bilkrockar kommer att ske i stockholmsområdet, go figure, låt mig tippa färdigt nu! *klick*"
Haha 😀 Undra vem polisen kommer ta in som huvudmisstänkt.
May 7, 2004
azN- wrote: haha,fattade hela fel, trodde du menade en tidning som var en dag efter så jag fattade inte vad någon skrev...
Är väl inte så speciellt med en sådan tidning tänkte jag 😀Klarnade dock upp senare, ganska trevlig läsning 😉
Haha, gårdagens tidning är ju alltid skoj att ha 😛
1 Guest(s)