October 2, 2003
Kolla in vad killen har skrivit om grafikkortet =)
February 10, 2003
Graffe är vell lite kass!!Titta lite sen kan du räckna ut själv.Jag tycker 4000,-Kr skulle räcka,för detta Projekt.Vad är för Mobbo inne??också viktigt att veta-kanske Priset go sen mera näre.
Du vet begangnad ska vara billigt du vet aldrig vad du köpa -halva Priset men inte från hans betalda Priset, det måste vara närvarande Priset den ligga inte mera so högt som han betalde förut. Daför tycker jag att Pryla på Blocket är mycket för högt.Jag köpa nytt iställe ibland kan man göra en klipp på Internetbutikerna.
So long.........
February 12, 2002
klaus wrote: Graffe är vell lite kass!!Titta lite sen kan du räckna ut själv.Jag tycker 4000,-Kr skulle räcka,för detta Projekt.Vad är för Mobbo inne??också viktigt att veta-kanske Priset go sen mera näre.
Du vet begangnad ska vara billigt du vet aldrig vad du köpa -halva Priset men inte från hans betalda Priset, det måste vara närvarande Priset den ligga inte mera so högt som han betalde förut. Daför tycker jag att Pryla på Blocket är mycket för högt.Jag köpa nytt iställe ibland kan man göra en klipp på Internetbutikerna.
So long.........
Förklara vad du skrev?. ( om du är dyslektiker eller 5 år så ber jag om ursäkt)
April 18, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=klaus]Graffe är vell lite kass!!Titta lite sen kan du räckna ut själv.Jag tycker 4000,-Kr skulle räcka,för detta Projekt.Vad är för Mobbo inne??också viktigt att veta-kanske Priset go sen mera näre.
So long.........
Läs hans signatur så förstår du.
klaus wrote:
Vad???Stavfel och so.Äsch..är från Tyskland.Ni måste ha Talamod med mej!!
Asus A7N8X Deluxe
Barton 2500*3200+=11X200Mhz
Crosair TwinX 3200LL 2*512 Meg.
February 10, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=klaus]Graffe är vell lite kass!!Titta lite sen kan du räckna ut själv.Jag tycker 4000,-Kr skulle räcka,för detta Projekt.Vad är för Mobbo inne??också viktigt att veta-kanske Priset go sen mera näre.
So long.........
Läs riktigt eller se du dåligt.Ok jag stavade inte so bra,men detta stå näre vaför detta är so.Du är en taskig,Du
So long.......
2 Guest(s)