January 24, 2003
September 13, 2001
coalan wrote: såg någon michael moores USA (tror att det heter så) igår man fick veta att G W Bush hade B i snitt betyg jag har t.o.m bättre
Är inte B jämnförbart med VG ???
Inte så dåligt ändå, varför ska man ha högsta betyg för att leda ett land. Betyg säger ingenting, bara vem som orkar plugga mest till proven.
Jag litar mer på en person som i handligar och ord kan visa vad han går för, än en person som har höga betyg.
Tyvärr så har ju GWB visat vad han går för, och det är väl snarare det man ska vara rädd för.
August 11, 2002
Chewie wrote: [quote=coalan]såg någon michael moores USA (tror att det heter så) igår man fick veta att G W Bush hade B i snitt betyg jag har t.o.m bättre
Är inte B jämnförbart med VG ???
Inte så dåligt ändå, varför ska man ha högsta betyg för att leda ett land. Betyg säger ingenting, bara vem som orkar plugga mest till proven.
Jag litar mer på en person som i handligar och ord kan visa vad han går för, än en person som har höga betyg.
Tyvärr så har ju GWB visat vad han går för, och det är väl snarare det man ska vara rädd för.
nja jag tror inte att det motsvarar vg i sådana fall ett svagt sådant
dom nämde ocks å att Bush familjen kvoteras in på bra colleges
November 4, 2001
LousyLamer wrote: "You know the world is going crazy when the best rapper is a white guy,
the best golfer is a black guy, The Swiss hold the America's Cup, France
is accusing the US of arrogance, and Germany doesn't want to go to war."
Fan va grymt 😀 vart hittade du det?
2 Guest(s)