Jag såg detta citat på hardocp.com och kände mig bara tvungen att dela med det till er!
"When I take action, I'm not going to fire a $2 million missile at a $10 empty tent and hit a camel in the butt. It's going to be decisive." - President George W. Bush
Tekniknörd som gillar att träna.
December 19, 2000
Undrar vem som hittat på det å bush? för att skicka raketer överallt vore precis hans stil, han är dum i huvet... det står jag för.
Btw, vet ni att det har gjorts iq tester på usa's presidenter de senaste X åren, George W Bush var dummast.... knappt före sin far George Bush
June 17, 2001
Men Clinton.... Jag :worshipp: hans porr deal med Monica (om det nu e sant) men annars så tycker inte jag att han heller verkar så klever....
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
On 2001-09-18 00:20, WIGGER wrote:
Men Clinton.... Jag :worshipp: hans porr deal med Monica (om det nu e sant) men annars så tycker inte jag att han heller verkar så klever....
Det är ju just det jag menar med att hur pass smarta jänkarna är..dom röstar fram nån tjomme till president med störst *censur* eller minst skalle!?!?!
September 12, 2001
On 2001-09-18 13:05, Waco wrote:
Jag tycker de hära uttalanderna är ganska bra oxå!!!Det mesta av våran import kommer från andra länder... : )
Vi har de bäst utbildade amerikanera i världen...Allt sagt av Bush... jag tycker att han ska sparka hans talskrivare!! : )
Det hjälper inte..det flesta av hans grodor har skett vid så kallade oförbereda tillf..då hjälper ingen talskrivare i världen...
September 15, 2001
1 Guest(s)