July 14, 2004
GooGeL wrote: [quote=Nomic]jaha? Förklara skillnaden
Gjorde ju precis det.
ilg@dd wrote: [quote=whak]obelix är ett bra exempel misslyckandet av informationen på 80talet. 🙂
Notera gärna vem av er som fått en varning..
Ouch... :whops: :hehe:
Nej? du påpekade att det fanns en skillnad, inte vad skillnaden i sig Var...Utveckla...
October 27, 2001
Varför denna helomvändning av lipande Obelix? Innan var det synd om allt och alla och nu är det fel på det mesta med dagens ungdomar. Var det någon tonåring som sa något till dig på bussen eller något liknande?
Jag tycker iofs också att dagens ungdom är helt förvriden men jag är iaf konsekvent. 🙂
January 12, 2004
PaiN wrote: Varför denna helomvändning av lipande Obelix? Innan var det synd om allt och alla och nu är det fel på det mesta med dagens ungdomar. Var det någon tonåring som sa något till dig på bussen eller något liknande?
Jag tycker iofs också att dagens ungdom är helt förvriden men jag är iaf konsekvent. 🙂
Jag har nog inte träffat dig på bussen :bgrin:
October 27, 2001
obelix wrote: [quote=PaiN]Varför denna helomvändning av lipande Obelix? Innan var det synd om allt och alla och nu är det fel på det mesta med dagens ungdomar. Var det någon tonåring som sa något till dig på bussen eller något liknande?
Jag har nog inte träffat dig på bussen :bgrin:
Aww, what a poor reply. :/
Satsa på kvalité inte kvantitet och sluta spamma. Lite frisk luft kanske inte heller skulle skada?
1 Guest(s)