November 13, 2003
Surfade runt på P3's hemsida och såg då ett program som hette P3 Homo.. De hade ett test för att kolla hur straight du var..
Mycket trevligt test med fina svarsalternativ.
Blev en fullfjädrad homo 8)
http://www.sr.se/p3/homo/ (testet är längst upp till höger)
October 29, 2001
March 21, 2003
"Eller varför inte skicka henne ett fotografi på dej själv hängande på träkorset på SLM. " :S
Jaaaa!! Ja lyckades bli kallad:
"Du är så straight man bara kan vara.
Men det är fint att du håller på att upptäcka din feminina sida. Du kan tagga ner lite - bara för att man är låtsasgay så betyder det ju inte att man är totalt tokig." 8)
August 21, 2001
blir mer och mer irreterad på denna gaytrenden som har kommit.
Jag har inte nått som helst emot bögar på individnivå, och tanken stör mig inte det minsta att två killar eller två tjejer vill mysa runt i sänghalmen (bara de inte ger sig på mig) men när de samlas i större grupper blir dem de mest trångsynta, otrevligaste jävla pack som finns. Hamnade på en bögklubb här i malmö efter mycket övertalning om hur kul och avslappnat det skulle vara. Men fan heller.
Är man inte bög, då är man inte välkommen..
Fick kommentaren - är du gay eller? (på nån stockholmswannabedialekt)
svarade vänligt -nej inte jag inte..
Då undrade han vad fan jag gjorde på en bögklubb..
Han såg obehagligt nöjd ut för sin kommentar, och tittade lite överlägset på mig.
Med en viss syrlighet i rösten frågade jag honom om han någonsin varit på lillatorg (pubrikt torg i malmöland). Då han svarade att han visst hade varit där, så kunde jag ju inte annat än att ställa motfrågan vad fan han hade där att göra.. han var ju bög.
Det jag vill få fram är att hela attityden och jargongen är sådan, då homosexuella individer samlas och blir till grupp.
De är inte alls vänliga och trevliga när de samlas under sina regnbågsflaggor.. de är hatiska, bittra, trångsinta och otrevliga.
Och flator ska vi inte bara tala om.. Fel ord till fel flicka kan lätt resultera i att du blir ett jävla äckligt jävla manskräk och får hot om stryk. Och jag ska säga er.. att hon hade med lätthet prylat skiten ur mig.
November 13, 2003
Ta inte fokus från testet till mig nu DiDi.. Det viktiga är vad du fick för svar :bgrin:
Garfzez wrote: Med en viss syrlighet i rösten frågade jag honom om han någonsin varit på lillatorg (pubrikt torg i malmöland). Då han svarade att han visst hade varit där, så kunde jag ju inte annat än att ställa motfrågan vad fan han hade där att göra.. han var ju bög
Hahaha! Underbar motfråga måste jag bara tillstå.
August 20, 2001
Znoddaz wrote: Ta inte fokus från testet till mig nu DiDi.. Det viktiga är vad du fick för svar :bgrin:
Garderobsfjolla... Det är bara här på NH jag vågat gå ut 🙄 🙂
Garfzez wrote: Med en viss syrlighet i rösten frågade jag honom om han någonsin varit på lillatorg (pubrikt torg i malmöland). Då han svarade att han visst hade varit där, så kunde jag ju inte annat än att ställa motfrågan vad fan han hade där att göra.. han var ju bög
Jag trodde bara det var "vuxna" människor som satt på lilla torg 🙂
2 Guest(s)