July 27, 2002
Hatar såna, men låt de köpa skiten och sen kan ni jämföra lite. 😛
Fyfan vad han absolut inte kommer erkänna att kortet inte är så jävla bra för att det är dyrt. 😀
Har själv såna polare, igår var tydligen märkesdatorer SKITBRA, de vägra tro att de inte gick att uppgradera så bra. Sen när de äntligen fatta det så gällde det tydligen inte Dells datorer. 😀 Får en likvärd dator för halva priset som KAN uppgraderas om du köper på datorbutiken typ. 🙄
May 19, 2003
Hehe... min kompis var så där när 9800Pro kom ut. Det dyraste var bäst, trodde han. Jag satt och förkalrade att 256mb inte behövdes mm, men han vägrade. Men som tur var tjatade jag lite till och jag tror att han fattade att jag hade rätt 😉
Men om din kompis totalvägrar, visa han denna post, och om han inte är övertygad så låt han köpa skiten. Han kommer ångra sig.
May 17, 2004
bra att det blir lite förstånd på pojken
råkade ut för en liknande histora.. kamraten min ville att jag skulel hjälpa honom med att sätta upp en bra datorn och med den budjeten han hade så fick han en bra dator. 2500+ m.m, sen satte jag ditt ett 9600pro då blev han mer eller mindre vild, han var tvungen att ha ett 9600se för att en annan han kände hade det kortet och det skulle vara jätte bra, han sa "Second edition betyder ju att det ska vara nyare!"
man möter folk här och var som vägrar att inse allt, jaja ibland så får man ge med sig för idiotismen för honom rörde det sig ju inte om allt för stor prestanda förlust så jag lät honom hållas men denna kille måste ju inse att han är galen om han tar det där kortet annars är det ju som att köra in i väggen...
förövrigt så kan man sälja allt till vilket pris du vill spm privatperson sålänge du inte ljuger (om jag mins rätt)....
1 Guest(s)