November 27, 2003
Inspirerade av Hipp Hipp och deras återkommande Dagens I-landsproblem tänkte jag att vi kunde skapa en ny tematråd där vi tar upp eventuella I-landsproblem vi stöter på i vardagen.
Jag börjar med:
Min supermoderna microvågsugn har 14 lägen för att tina olika sorters mat, 16 för att grilla och laga mat, men inget för att värma pizza från gårdagen...
//Andreas
November 19, 2007
skiroy wrote: Ett annat i-landsproblem är att sökfunktionen i forumet inte fungerar så vidare bra... 😉
Dom flesta verkar inte använda den ändå så varför bry sig 😉
On Topic
Att våra telningar gnäller över att dom råkade hitta nån ådra i maten....i sudan lär dom inte hitta några alls vet jag. Fram med en chatrad plan nu tack 😛
http://www.aftonbladet.se/nyhe.....4459076.ab
September 27, 2005
Shikar wrote: Min eller ja hemmets 42" plasma gör ett jobbigt klickljud när man startar och stänger av den 😀
Sisådär var 100:e gång jag startar min 42" med datorn som förvald bildkälla så blir det ingen bild på tv:n. Då måste jag resa mig upp igen och gå det 1,2 metrarna till den för att starta om den .
Sjuuuuuukt irriterande! :bgrin:
January 8, 2003
Jag trodde jag var smart så jag slapp att ha nån å hämta min projektorduk när jag beställde på nätet, vad jag inte visste var att peket över 2m skickas till företags uthämtnings centret. Så istället för att gå 40m å hämta den så hamnar den 2 km bort.. Sen ska vi inte nämna allt krångel med att få högtalare på plats, möblera om, borra i taket för å sätta upp duken, kalibrera allt, få sladdar att räcka osv..
Men känslan med 120" duk å egen bio är svårslagen 😀
3 Guest(s)