April 24, 2007
ojdå wrote: http://swedbank.easycruit.com/.....660?iso=se
Sök. Men ha inte för stora förhoppningar. Var först på gruppintervju och jag var yngst och hade läst minst (dvs. 20 och snart 1 år på civilek.)
Anledningen till att jag inte är så sugen längre är att jag trodde jag skulle få kassatjänst men nu verkar jag bara vara aktuell för telefonbanken. Måste kolla om det enbart är deras telefonbanktjänst eller om det gäller så kallad telemarketing. För det gör jag bara inte. Hatar verkligen folk som ringer hem och stör. Är ju på intet sätt något drömjobb att sitta inne i Gbg hela sommaren och svara i telefon, men jag har tyvärr inte råd att vara kräsen. Bara jag inte ska ringa till folk och sälja så är jag jättenöjd, telefonbank tror jag är relativt roligt 😀
Jag nöjer mig med ett telefonförsäljarjobb är ju bara ett sommarjobb ändå, jobbar mest för att få en bra erfarenhet, precis som sommaren innan gymnasiet. Vore jättekul att sälja något i butik däremot 🙂
April 24, 2007
ojdå wrote: Jo jag är inte direkt kräsen. Bara att jag verkligen inte klarar av telefonförsäljare 😛 Telefonbank däremot vore inte dumt, än mindre riktig kassa.
Du kan ju kolla med opA87, hade inte han massa jobb? 😉
EDIT:
On topic: Tappat bort min enda blyertspenna.
Har du bara EN penna? :bgrin:
Nu fick jag dåligt samvete för de många paket jag har...nästan. :bok:
March 10, 2003
3 tangentbord + möss, gör att man blir lätt shizofren när man skall skriva nått på en skärm.
Väljer 75% av gångerna fel tangentbord, vilket på den andra datorn kan få dumma konsekvenser.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
April 24, 2007
Mean Machine wrote: Var finns Burn i halvlitersformat?
Endast sett det på Maxi i Allum.
Smakar precis lika gott som de små, till skillnad från de i glasflaska som smakar (och luktar) som s**t
ojdå wrote: Jag vet inte, men de verkar ha gott om blyertspennor där. Funderar på att åka dit.
Hahaha
2 Guest(s)