September 5, 2001
obelix wrote: [quote=hawkie]Alltså, någon som skjuter mot mif vil döda mig, så tar man inte fra mzin tazer det första mang ör. Man tar ju pickadollen, ställer in halvvarutmat och pumpar saten full med bly!
glöm inte bort att du måste tömma byxorna först... :)R
Du kan ju gå runt och krama alla och tala dem till rätta, du tror ju på det såpass så, ja, gör en insats och gör det.
Haha!
January 12, 2004
hawkie wrote: [quote=obelix][quote=hawkie]Alltså, någon som skjuter mot mif vil döda mig, så tar man inte fra mzin tazer det första mang ör. Man tar ju pickadollen, ställer in halvvarutmat och pumpar saten full med bly!
Du kan ju gå runt och krama alla och tala dem till rätta, du tror ju på det såpass så, ja, gör en insats och gör det.
Haha!
du läser som fan tolkar bibeln...
September 5, 2001
obelix wrote: [quote=hawkie][quote=obelix][quote=hawkie]Alltså, någon som skjuter mot mif vil döda mig, så tar man inte fra mzin tazer det första mang ör. Man tar ju pickadollen, ställer in halvvarutmat och pumpar saten full med bly!
Haha!
du läser som fan tolkar bibeln...
Du kan ju börja med att säga hej till dessa grabbar från mig:
http://videos.streetfire.net/video/1ea98a61-9ae3-4244-9d0a-14e3396b238a.htm
January 12, 2004
hawkie wrote: Du kan ju börja med att säga hej till dessa grabbar från mig:
har ingen önskan att träffa dig och dina 😛 bästisar...
December 28, 2004
Har man skapat vapen så kan man ju inte sätta fjantgränser på ammon, då är det lika bra att köra på.
Visst, det kanske är jävligare att bli träffad med ett sådant skott men har man väl skapat ett vapen så spelar ju det ingen roll.
Vapen är till för att döda i vilket fall.
3 Guest(s)