June 4, 2004
Jag var nyss iväg till den lilla lokala COOP/Konsum-butiken och köpte lite nötter (som för övrigt var svindyra, 149kr/kg)
och sade hej då till en god vän som ska flytta till Gbg i morgon.
Och när jag då kommer ut på parkeringen ser jag en äldre herre, som till synes verkar HELT sinnesförvirrad.
Mannen har sina byxor neddragna halvvägs ner på låren och händerna vidrör hans genitalier.
Jag stannar givetvis inte och tittar på honom,
men under tiden jag går över parkeringen så ser jag hur han rundar en XC-90 och sedan ställer sig och urinerar på bilens främre vänsterdäck!
Lätt förvånad och fylld med lite skratt och förundran går jag sedan därifån med mina nötter,
som jag nu knappt klarar av att äta då jag tänker på andra sorters nötter efter att ha varit med om denna fasansfulla upplevelse!
(Ursäkta de annorlunda radbrytningarna, men det ser ut som bara DEN utan dem) 😛
Popeye wrote: Jag var nyss iväg till den lilla lokala COOP/Konsum-butiken och köpte lite nötter (som för övrigt var svindyra, 149kr/kg)
och sade hej då till en god vän som ska flytta till Gbg i morgon.
Och när jag då kommer ut på parkeringen ser jag en äldre herre, som till synes verkar HELT sinnesförvirrad.
Mannen har sina byxor neddragna halvvägs ner på låren och händerna vidrör hans genitalier.
Jag stannar givetvis inte och tittar på honom,
men under tiden jag går över parkeringen så ser jag hur han rundar en XC-90 och sedan ställer sig och urinerar på bilens främre vänsterdäck!
Lätt förvånad och fylld med lite skratt och förundran går jag sedan därifån med mina nötter,
som jag nu knappt klarar av att äta då jag tänker på andra sorters nötter efter att ha varit med om denna fasansfulla upplevelse!(Ursäkta de annorlunda radbrytningarna, men det ser ut som bara DEN utan dem) 😛
Han var väl pissnödig, och det kanske var fruns älskares bil?
🙄
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 4, 2004
ild@dd:
Kan så vara, men det såg verkligen inte så ut.
Han verkade verkligen helt borta, som om det var någon mental störning! 😕
August 7, 2001
Jag var med om en rätt underlig och rätt så läskig sak när jag gick hem från en polare vid 01:00 på natten en dag. Jag gick igenom en smal gränd, plötsligt hörde jag bildörrar slå och en gammal Ford Tudor rusade ut ur en garageport i värsta farten. En kille stog kvar vid garageporten i 30tals-kläder med en cigarr i käften och tittade på mig. Sen flinade han till och drog igen garageporten. Dimmigt och mörkt var det. Jag kollade efter kameror ifall dom spelade in en film eller något men hittade inget. 🙂
June 4, 2004
dree wrote: Jag var med om en rätt underlig och rätt så läskig sak när jag gick hem från en polare vid 01:00 på natten en dag. Jag gick igenom en smal gränd, plötsligt hörde jag bildörrar slå och en gammal Ford Tudor rusade ut ur en garageport i värsta farten. En kille stog kvar vid garageporten i 30tals-kläder med en cigarr i käften och tittade på mig. Sen flinade han till och drog igen garageporten. Dimmigt och mörkt var det. Jag kollade efter kameror ifall dom spelade in en film eller något men hittade inget. 🙂
Det där var LITE väl creepy... :cy:
Collateral wrote: Gah... varför gör alla misstaget att inte ta bilder?!
Utan bilder är det inget att ha :/
Man uppfann inte kameran för att inte använda den ;D
För att jag inte har sladd till att ansluta telefonen till datorn, och jag tänkte inte på det heller. SÅ typiskt!
March 27, 2003
En dement kan nog ha svårt att riktigt komma på vad fan man gör när det trycker på när man är utanför coop. För dig och mig är det kanske "hålla sig" alternativt "låna nyckeln till den äckliga lånetoan" som gäller, för honom va kanske detta det ända som ploppade upp... 🙂
June 4, 2004
Adam wrote: En dement kan nog ha svårt att riktigt komma på vad fan man gör när det trycker på när man är utanför coop. För dig och mig är det kanske "hålla sig" alternativt "låna nyckeln till den äckliga lånetoan" som gäller, för honom va kanske detta det ända som ploppade upp... 🙂
Lånetoan på Coop här är det inget som helst fel på, med tanke på att jag sommarjobbat pådär så vet jag! Men som du säger, de som är dementa har det inte lätt!
2 Guest(s)