December 15, 2002
Har precis bevittnat min grannes hus bli totalförstört i en brand. Var ingen vacker syn direkt. Kan inte vara kul att se sitt hem gå upp i lågor.
Ville inte ta foton som en del andra vittnen gjorde. Har lite svårt för sånt med tanke på att för vissa är detta en tragisk dag.
När man tänker efter är nog brand i hemmet en av ens största farhågor. :cy:
January 28, 2003
NH|Falcon wrote: [quote=Pim_]Skulle dansa om min lägenhet brann ner, visst har en bunte foton man skulle sakna men tänk va mkt fina försäkringspengar man skulle tanka ut 😀
Du är sjuk :cy:
It's funny because it's true
Men jag håller fan med dig, brand är nog bland det värsta som kan hända, förlora allt på en timme :cy:
October 15, 2002
July 27, 2002
Dehman wrote: [quote=Pim_]Skulle dansa om min lägenhet brann ner, visst har en bunte foton man skulle sakna men tänk va mkt fina försäkringspengar man skulle tanka ut 😀
Första gången jag sett dig göra en smiley. 😉
Såklart han gör smile, han ska ju bränna ner lägenheten och få pengar. 🙂
July 20, 2003
Dehman wrote: [quote=Pim_]Skulle dansa om min lägenhet brann ner, visst har en bunte foton man skulle sakna men tänk va mkt fina försäkringspengar man skulle tanka ut 😀
Första gången jag sett dig göra en smiley. 😉
Kan du inte ta foto nu så man kan se förödelsen?
En bit ner : http://cgi.web.telia.com/~x1114/riks.cgi
June 17, 2002
copulator wrote: [quote=Pim_]Skulle dansa om min lägenhet brann ner, visst har en bunte foton man skulle sakna men tänk va mkt fina försäkringspengar man skulle tanka ut 😀
pengar är inte allt
Pengar e fan allt... man kan göra allt med pengar förutom att få ÄKTA kärlek eller vänskap... eller lura döden...
March 20, 2003
SuperNova wrote: Såg att man nämndte försäkringspengar ovan.
Den som tror att man får ut ALLT på försäkringen vet inte vad den snackar om, ni ska ju inte tro att man går med vinst.
datorn tex, haft den en vecka så halverar dom priset.
Och var skall försäkringbolaget få kvitton med inköpsdatum ifrån?
Edit: Du har rätt man får inte ut allt, man får ut mer.
February 4, 2004
http://www.utryckning-uppsala.se/
🙂
Intressanta bilder om man gillar sådant.
Min grannes hur brann ner.
Dock hade dom inte ens flyttat in så dom hade inget av värde där inne.
Tur i oturen, först en regäl vattenläcka och 2 dar senare brinner hela rasket ner.
2 Guest(s)