October 26, 2003
oki.. dagens yngre ungdom handlar de då om.
min Lillebro 13 år, tror att han är kaxig som fan, och tror han är cool bara för att han går i 7.an.. hm.. men iaf,
ikväll när ja gick ut i köket stod ungen och hade oboypulver på rostad limpa? vad är detta? först limpa? rostad?
får man verkligen göra så?..
November 10, 2002
BubbleAng3L wrote: oki.. dagens yngre ungdom handlar de då om.
min Lillebro 13 år, tror att han är kaxig som fan, och tror han är cool bara för att han går i 7.an.. hm.. men iaf,
ikväll när ja gick ut i köket stod ungen och hade oboypulver på rostad limpa? vad är detta? först limpa? rostad?
får man verkligen göra så?..
moget... borde visa mer respekt mot dem äldre. Som sagt, bara kicka ut dem annars 😉
Men ibland får han till det den lille ynglingen. *Hah*
October 26, 2003
denstore wrote: [quote=BubbleAng3L] får man verkligen göra så?..
Nej, självklart inte. Kvartering och androm till varnagel på honom.
Det var ingen bra brorsa i alla fall, eller....:)
han är bra ibland.. men INTE när han förstör färsk o god limpa genom att rosta den.. o dessutom, oboypulver har man väl till mjölk? .. 🙂
April 4, 2003
March 11, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=denstore][quote=BubbleAng3L] får man verkligen göra så?..
han är bra ibland.. men INTE när han förstör färsk o god limpa genom att rosta den.. o dessutom, oboypulver har man väl till mjölk? .. 🙂
Måste säga att jag förstår honom lite. Innan jag blev tvungen att lägga om lite av mitt liv, hade jag ungefär samma smak. Rostad limpa är faktiskt rätt OK. Särskilt med en riktigt stark ost, och lite syrlig apelsinmarmelad. (fasen vad jag blev sugen nu... dålig magnus, fy, fy, fy,....:))
October 26, 2003
denstore wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=denstore][quote=BubbleAng3L] får man verkligen göra så?..
Måste säga att jag förstår honom lite. Innan jag blev tvungen att lägga om lite av mitt liv, hade jag ungefär samma smak. Rostad limpa är faktiskt rätt OK. Särskilt med en riktigt stark ost, och lite syrlig apelsinmarmelad. (fasen vad jag blev sugen nu... dålig magnus, fy, fy, fy,....:))
okej.. rostad limpa är gott.. när den inte är så där färsk.. men nu var ju grejjen oxå med oboypulver på.. 🙂
April 4, 2003
April 4, 2003
denstore wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=denstore][quote=BubbleAng3L] får man verkligen göra så?..
öjj heter du också magnus 😀
March 10, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=denstore][quote=BubbleAng3L][quote=denstore][quote=BubbleAng3L] får man verkligen göra så?..
okej.. rostad limpa är gott.. när den inte är så där färsk.. men nu var ju grejjen oxå med oboypulver på.. 🙂
Jag tycker inte om smör när det inte är smält, därför rostar jag även färsk limpa. 😉 Men oboy på den? Nej tack. :bgrin:
October 26, 2003
denstore wrote: [quote=BubbleAng3L] okej.. rostad limpa är gott.. när den inte är så där färsk.. men nu var ju grejjen oxå med oboypulver på.. 🙂
Färsk eller inte, det kan vara OK i alla fall. Den stora frågan är väl om han hade smör på eller inte? 🙂
mm.. smör har han.. sen tonvis med oboy.
4 Guest(s)