April 4, 2003
March 10, 2002
BubbleAng3L wrote: [quote=Dehman][quote=BubbleAng3L][quote=Dehman]Hrmm hur kan man tro att man är kaxig?
ja han säger emot mamma och kommer hem senare än han ska.. o så.. 🙂
Är det inte så att man är kaxig då?
nä.. inte när de gäller min lillebror iaf.. 🙂
Heh okej. Aga är vad de ska ha. 😉
March 11, 2003
BubbleAng3L wrote: [quote=denstore][quote=BubbleAng3L] okej.. rostad limpa är gott.. när den inte är så där färsk.. men nu var ju grejjen oxå med oboypulver på.. 🙂
Färsk eller inte, det kan vara OK i alla fall. Den stora frågan är väl om han hade smör på eller inte? 🙂
mm.. smör har han.. sen tonvis med oboy.
Hmmh, börjar han svälla ut på mitten? Han kanske borde kollat programmet om sockermissbruk på TV ikväll. Men, vafan, tonårskillar kan äta hur mycket som helst, bara de rör lite på sig. Helt otroligt vad man kunde vräka i sig. Inte märktes det någonstans heller. Orättvist egentligen....nu blev jag hungrig igen.....:)
February 21, 2003
Dehman wrote: [quote=Twinsen]Har ingen här gått i sjuan, då ÄR man cool, visste ni inte det?
Edit: I åttan är man dock inte lika cool.
Jag tyckte man var cool i nian. :bgrin:
Varför är man inte cool i åttan då?
I sjuan är man cool för att man har börjat högstadiet, i nian är man cool för att man är störst. Vilken anledning har man att vara cool i åttan?
March 11, 2003
Dehman wrote: [quote=Twinsen]Har ingen här gått i sjuan, då ÄR man cool, visste ni inte det?
Edit: I åttan är man dock inte lika cool.
Jag tyckte man var cool i nian. :bgrin:
Varför är man inte cool i åttan då?
För att det är i mitten, såklart. Kommer ju t.o.m. jag ihåg. 🙂
March 11, 2003
Dehman wrote: Jag tyckte jag var coolare i åttan än sjuan. 😀
Saken var väl den att när man gick i sjuan, trodde man att man var kool, men man var en mes.
I åttan visste man att man var en mes.
Men i nian var man på väg att lämna messtadiet, och påstod någon att man var en mes, så var man ju störst, och kunde bryskt övertala dem att tycka annorlunda.:)
October 26, 2003
denstore wrote: [quote=BubbleAng3L][quote=denstore][quote=BubbleAng3L] okej.. rostad limpa är gott.. när den inte är så där färsk.. men nu var ju grejjen oxå med oboypulver på.. 🙂
Färsk eller inte, det kan vara OK i alla fall. Den stora frågan är väl om han hade smör på eller inte? 🙂
mm.. smör har han.. sen tonvis med oboy.
Hmmh, börjar han svälla ut på mitten? Han kanske borde kollat programmet om sockermissbruk på TV ikväll. Men, vafan, tonårskillar kan äta hur mycket som helst, bara de rör lite på sig. Helt otroligt vad man kunde vräka i sig. Inte märktes det någonstans heller. Orättvist egentligen....nu blev jag hungrig igen.....:)
jo då.. han börjar svälla på mitten.. men ja tror knappast att de beror på oboyn.. är ganska ärftligt i våran släkt..tyvärr.. han är då en sådan unge som inte sitter still en sekund... åker han inte skateboard är de snowboard.. och han cyklar/går varje dag till skolan vilket blir 5 km varje dag.. .. hm blev oxå hungrig jue.. äh.. får vänta tills frukosten imorogn.. 🙂
April 4, 2003
March 10, 2002
denstore wrote: [quote=Dehman]Jag tyckte jag var coolare i åttan än sjuan. 😀
Saken var väl den att när man gick i sjuan, trodde man att man var kool, men man var en mes.
I åttan visste man att man var en mes.
Men i nian var man på väg att lämna messtadiet, och påstod någon att man var en mes, så var man ju störst, och kunde bryskt övertala dem att tycka annorlunda.:)
Du har nog rätt. 😉
March 11, 2003
BubbleAng3L wrote:
jo då.. han börjar svälla på mitten.. men ja tror knappast att de beror på oboyn.. är ganska ärftligt i våran släkt..tyvärr.. han är då en sådan unge som inte sitter still en sekund... åker han inte skateboard är de snowboard.. och han cyklar/går varje dag till skolan vilket blir 5 km varje dag.. .. hm blev oxå hungrig jue.. äh.. får vänta tills frukosten imorogn.. 🙂
Det är klart att det är ärftligt, men han eller era föräldrar borde börja fundera på att göra något åt det. Det är ju egentligen inte min sak, men jag talar av erfarenhet, och det är jäkligt svårt att gå ner i vikt när man väl släpar på ett tjog eller mer kilon för mycket. Det var en baggis att sluta röka jämfört med att gå ner i vikt som vuxen.
October 26, 2003
denstore wrote: [quote=BubbleAng3L] jo då.. han börjar svälla på mitten.. men ja tror knappast att de beror på oboyn.. är ganska ärftligt i våran släkt..tyvärr.. han är då en sådan unge som inte sitter still en sekund... åker han inte skateboard är de snowboard.. och han cyklar/går varje dag till skolan vilket blir 5 km varje dag.. .. hm blev oxå hungrig jue.. äh.. får vänta tills frukosten imorogn.. 🙂
Det är klart att det är ärftligt, men han eller era föräldrar borde börja fundera på att göra något åt det. Det är ju egentligen inte min sak, men jag talar av erfarenhet, och det är jäkligt svårt att gå ner i vikt när man väl släpar på ett tjog eller mer kilon för mycket. Det var en baggis att sluta röka jämfört med att gå ner i vikt som vuxen.
tro mig.. jag vet.. det är ett helvete o väga för mycket..
man mår så jävla dåligt..
förra sommaren så gick ja ner 20 kg. men jag hamnade oxå på sjukan för de va ju inte de hälsosammaste sättet att minska i vikt precis.. men ändå. tror att så länge lillebror mår bra så är de ingen fara.. han är ju inte fet.. klart man går upp i vikt när man kommer i tonåren alltså.. men iaf..
2 Guest(s)